Kvalm

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Disse parlodeltablettene gjør meg kjempe kvalm og  ikke matlyst.... Har nettopp tvingt i meg en brødskive til frokost[:'(] Vurderer nesten å ringe til St. Olavs for å høre hva jeg skal gjøre[8|] Jeg skal jo egentlig ikke ta ny blodprøve før om ca to måneder og skal jeg være så kvalm hele tiden vet jeg ikke helt[:'(]

Uff.. det hørtes ikke helt bra ut altså [:'(] Tror jeg ville ringt og hørt med de jeg da altså.. du kan jo ikke gå rundt å være kvalm hele tiden [8|] Det skal en spire til før vi godkjenner den kvalmen, sant? [;)]

God bedring klem til deg Randålf [:)]

ORIGINAL: Lille Mille

Uff.. det hørtes ikke helt bra ut altså [:'(] Tror jeg ville ringt og hørt med de jeg da altså.. du kan jo ikke gå rundt å være kvalm hele tiden [8|] Det skal en spire til før vi godkjenner den kvalmen, sant? [;)]

God bedring klem til deg Randålf [:)]

Ja hadde det vært det, så hadde jeg lett godtatt det[:)][:)][:)]

Ja, ta ein tlf til St.Olavs å snakk med dei, om dette er forbigåande bivirkningar eller om det er vedvarande.. Kan jo ikkje gå rundt å være kvalmen heile tida, det er jo ikkje noko kjekt i det heile..[&o]

go bedring, håper det snart gir seg[;)]

ORIGINAL: Nesing

Uff, det høres ikke behagelig ut [:'(]! Dessverre er nok dette en vanlig bivirkning, men jeg vil anta at de verste bivirkningene gir seg etter en stund. Du tar dem med mat? Det er anbefalt ifølge Felleskatalogen. Håper kvalmen gir seg snart. God bedring, Randålf! [:)][:)]

Ja tar de med mat... Satser på kroppen venner seg på da, ellers blir dette en fin slankekur[:D]

Regner med at det blirbedre etter hvert når kroppen har vendt seg til tablettene, dersom ikke så høres det ikke godt ut[&:]

Back
Topp