Kvalm...

HanneHM

Gift med forumet
Joda, kvalmen kom da denne gang og.
Har ikke spist enda i dag, fri i dag, så jeg sov lenge, og nå er jeg så kvalm..

Tok en ny test i dag, den var uten tvil positiv, så jeg holder meg her inne, hvertfall til ul, så får vi se hva terminen blir da.. Håper den holder seg i midten av Januar, for jeg fødte nummer 2, 2 uker før tiden. Og jeg vil føde i Januar. [8D]
 
kvalm har ikke jeg vært heldigvis, men kramper og knip..bobling og oppblåst..håper jeg slipper kvalmen denne gangen også..om jeg venter for lenge m spising så kan jeg bli små kvalm, men d er d eneste
 
Jeg har alle tegn på graviditet, sikkert ikke lenge til jeg får bekkenløsning og.. [8D]

Gomler knekkebrød nå, sliter med å få ned hver eneste bit..
 
Jeg er kvalm, men ikke sån kraftig at det resulterer i do-besøk enda. Men det kommer i sånne kraftige tak. Ble kvalm nesten med en gang denne gangen. Sist kom den ikke snikenes før i uke 8. Men jeg har også heldigvis to uker med lesedager nå så skal ikke på jobb på en stund. Det er bra =)
Lykke til HanneHM med terminen - får håpe du får ønsket ditt om januarbaby!
 
Takk!! Terminen blir hvertfall Januar, men om den kommer da, det er en annen sak.. [8D]

Da fikk jeg ned 2 knekkebrød, woho!! [:D] Og to glass melk, er egentlig ikke så glad i melk, men nå var det bare herlig!! [8D]
 
Håper forresten selv at jeg får en januarbaby - ganske skummelt å ha termin så tidlig. Tror min egen termin er ganske sikker. Sist fikk jeg UL termin og selvberegnet termin på akkurat samme dag - og syklusen har vert like presis hele tiden.
Nei - håper for alt at det blir en januarbaby tidlig på året =)
 
Så bra =) Jeg var hos legen i går får å få en legeattest til eksamen. Da sa legen at jeg ikke burde drikke melk vist jeg var kvalm da dette kunne forstyrre magen =) bare et lite tips. Er ikke sikkert det har noe å si, men kanskje. Legen sa det var viktig å holde seg borte fra fettrike produkter og meieripordukter. Men man finner nok best ut selv hva som fungerer. Er nok i kraftige tilfeller av kvalme at man bør holde seg totalt borte =)
Vist du syns melka var god nå så gjorde den nok godt [:D] 
 
Hehe, ja, den gjorde godt! [:D]

Jeg skal pøse på med vann i løpet av dagen, er heldigvis veldig glad i vann! [:D]

Skal lage meg en egen "mat-tråd" eller noe sånt tror jeg..
 
Ja - det var smart! =) Fint med en mat-tråd.

Hufff..... syns det er så kjedelig når det ikke frister med noe mat i det hele tatt.... blir så rastløs å slapp.... ikke lett å konsentrere seg om det jeg egentli skal gjøre [8|]
 
Ja, du ser noe der Henriette!

Takk for at du minte meg på folat, må bestille/kjøpe nå.
 
Kan jeg bestille sånn gravidvitamin hos lavpristester?
 
bare et lite tips... jeg fikk beskjed av min gyn å ta ren folat ikke slike tabeletter med flere ting i...men mulig det er spesielt fordi jeg har gått på metaformin....[8|]
 
Back
Topp