Brud2013 Gift med forumet 24 Mai 2006 #1 Er så kvalm..... Får ikke i meg noe mat, har ikke kastetopp, men er så sinnsykt kvalm... Har vært det innimellom et par uker nå, men det var værst i går og i dag! Må jo ha mat... Men hva skal jeg gjøre???
Er så kvalm..... Får ikke i meg noe mat, har ikke kastetopp, men er så sinnsykt kvalm... Har vært det innimellom et par uker nå, men det var værst i går og i dag! Må jo ha mat... Men hva skal jeg gjøre???
5.mannpåvei Forumet er livet September To Remember 2022 Septemberlykke 2024 24 Mai 2006 #2 ORIGINAL: Jenta-83 Er så kvalm..... Får ikke i meg noe mat, har ikke kastetopp, men er så sinnsykt kvalm... Har vært det innimellom et par uker nå, men det var værst i går og i dag! Må jo ha mat... Men hva skal jeg gjøre??? du må bare spise det du får i deg! men slapp av, ungen tar til seg næring uansett! jeg gikk ned mange kilo i starten av forrige svangerskap! :)
ORIGINAL: Jenta-83 Er så kvalm..... Får ikke i meg noe mat, har ikke kastetopp, men er så sinnsykt kvalm... Har vært det innimellom et par uker nå, men det var værst i går og i dag! Må jo ha mat... Men hva skal jeg gjøre??? du må bare spise det du får i deg! men slapp av, ungen tar til seg næring uansett! jeg gikk ned mange kilo i starten av forrige svangerskap! :)