kvalm

hetta

Glad i forumet
kvalm kvalm og atter kvalm. blæ.
prøvde no ingefær greier, ja,da blei jeg ennå mere kvalm og fikk halsbrann i tillegg.
juhu..
noen andre tips som ikke koster mange penger?

prøv mandler [;)]

takk for tipset, men jeg er alergisk mot mandler.. typisk.. kunne jeg ikke bare ha vært helt "normal"??
[;)]

Det var ikke noe spesielt som fikk kvalmen min til å forsvinne. Men, jeg blandet 50/50 med farris og eplemost. Tørt (rista) brød og salte kjeks lindra litt.
Ta bare noen små slurker i gangen, og tygg ideg en liten kjeks nå og da... opplevde ofte at jeg ble fortere og mere kvalm da jeg var sulten. Noen kjeks og peppermyntete før jeg sto opp om morgenen hjalp litt.
Ellers er det vel bare og vente til det gir seg.... klem til deg.

nøtter el tørr kjeks.. funka fint for meg [:)]

ghji

Jeg har også bare spist litt når jeg har kjent kvalmen, noen ganger hjelper det og andre ganger hjelper det ikke...
Har vært dødskvalm i dag, håperdet går fort over for jeg reiser til tyrkia på søndag og det er ikke noe særlig å være kvalm da...[:'(]

vann med sitron og tørr salt kjeks.håper det hjelper.[:)]

jordbær og vannmelon..[:D] det er godt og hjelper på meg. ellers har kanel-boller (eller kanel-grifler) hjelpt på meg.. ellers salte kjeks.. ja,det er det eg kommer på nå.. god bedring, ikke noe kjekt.. ble sykemeldt en mnd pga kvalmen.. gitt seg nå da, endelig.

You must log in or register to reply here.
Back
Topp