Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme har jeg det. Aldri opplevd å svette så mye, å lukte svette etter bare en dag. Fryser også. Men er konstant kvalm. Men hjelper litt hvis jeg spiser noe, men så er den plutselig tilbake igjen. Er litt lei av denne kvalmen må jeg si. Sist ga det seg i uke 12 og uke 14 ca. Er i dag 10+3.Er såååå lei av å være kvalm og trøtt. Er så kvalm at jeg svetter noen det har begynt å avta for? Gi meg håp... husker det var værst rundt uke 8/ 9 sist.. men ikke når det ga seg
Samme her, er så lei!! 9+1 i dag så håper det stemmer med en topp rundt nå og at det snart begynner å minske. Masse god bedring!!Er såååå lei av å være kvalm og trøtt. Er så kvalm at jeg svetter noen det har begynt å avta for? Gi meg håp... husker det var værst rundt uke 8/ 9 sist.. men ikke når det ga seg
Jeg ble verre rundt 12+0… vært litt bedre i dag, så håper deg gir seg nå. Er 13+5Kvalmen min har toppet seg denne uken. Jeg er 11+5. Trodde virkelig det heller skulle gå andre veien?
Kjedelig at du fortsatt er kvalm! Håper det bedrer seg snart! Jeg bruker også Xonvea, jeg kaster ikke opp lenger, men er stort sett kvalm og uvel hele tiden..Kvalmen er fortsatt veldig til stede her også. 13 uker nå, og det har vart siden uke 6. Det var litt bedre i uke 12, men nå føler jeg at det er tilbake der det var igjen. Går på xonvea, så kaster ikke opp, men brekker meg og er kvalm og uvel.
Det er så urettferdigGår også på Xonvea. Har dog kastet opp denne uken til tross for det
Åh, så kjipt! Håper du blir bedre snart!Går også på Xonvea. Har dog kastet opp denne uken til tross for det