Kvalm...!

Mor33

Forelsket i forumet
Julibarna2024☀️
:dead:Er såååå lei av å være kvalm og trøtt. Er så kvalm at jeg svetter :depressed: noen det har begynt å avta for? Gi meg håp... :angelic: husker det var værst rundt uke 8/ 9 sist.. men ikke når det ga seg:wtf:

Begynte å avta 10+1, men kom tilbake 10+5. Men gulper og brekker meg mindre, men er konstant ubehag - spesielt hvis jeg ikke spiser ofte, noe som er ironisk siden ingenting frister...

:dead:Er såååå lei av å være kvalm og trøtt. Er så kvalm at jeg svetter :depressed: noen det har begynt å avta for? Gi meg håp... :angelic: husker det var værst rundt uke 8/ 9 sist.. men ikke når det ga seg:wtf:
Samme har jeg det. Aldri opplevd å svette så mye, å lukte svette etter bare en dag. Fryser også. Men er konstant kvalm. Men hjelper litt hvis jeg spiser noe, men så er den plutselig tilbake igjen. Er litt lei av denne kvalmen må jeg si. Sist ga det seg i uke 12 og uke 14 ca. Er i dag 10+3.

Fikk xonvea som funka veldig bra for meg! Kvalmen gikk over 10+2, før den kom tilbake litt i dag 10+5, men mildere enn før.

Samme her, er så lei!! 9+1 i dag så håper det stemmer med en topp rundt nå og at det snart begynner å minske. Masse god bedring!! :Heartred

Samme her. Det begynte i uke 6, og holder fortsatt på nå i uke 10 Xonvea har tatt bort de verste toppene, men er fortsatt kvalm, uvel, trøtt, brekker meg og tilbringer dagene sykeneldt i sofaen. Fastlegen og jeg krysser fingrene for at det gir seg i løpet av 1. trimester.

8+2 her og kvalm og uvel og alt som kjem med. Eg for en gangs skuld håpa det var heilt til veke 12-13 når det er tid for OTUL for sist avtok det i veke 8 og viste seg å vere MA. :hungover: Så ikkje heilt svar på spørsmålet men en påminnelse om at alt ditta ubehaget sånn sett e positivt :)

Kvalmen min har toppet seg denne uken. Jeg er 11+5. Trodde virkelig det heller skulle gå andre veien? :depressed:

Kvalmen min har toppet seg denne uken. Jeg er 11+5. Trodde virkelig det heller skulle gå andre veien? :depressed:
Jeg ble verre rundt 12+0… vært litt bedre i dag, så håper deg gir seg nå. Er 13+5 :smiley-angelic001 :Heartred

Har vært kvalm og kastet opp siden uke 6, er nå 11+3. Begynte på kvalmestillende for et par uker siden, er fortsatt kvalm hele døgnet men kaster ikke opp lenger. Håper virkelig kvalmen gir seg snart! Er også veldig trøtt og føler jeg har null energi.. håper det blir bedre i 2. trimester :)

Her kjenner jeg også meget godt på kvalmen! Den var rolig mellom uke 9 og 10. men kom tilbake igjen 10+6 på julaften med alle dufter av julemat og bakst :smiley-ashamed004 Sliter fortsatt endel, 11+6 i dag. Men har heldigvis ikke kastet opp siden uke 8.

Vi får håpe vi slipper denna kvalmen snart:smiley-angelic001

Kvalmen er fortsatt veldig til stede her også. 13 uker nå, og det har vart siden uke 6. Det var litt bedre i uke 12, men nå føler jeg at det er tilbake der det var igjen. Går på xonvea, så kaster ikke opp, men brekker meg og er kvalm og uvel.

Kvalmen er fortsatt veldig til stede her også. 13 uker nå, og det har vart siden uke 6. Det var litt bedre i uke 12, men nå føler jeg at det er tilbake der det var igjen. Går på xonvea, så kaster ikke opp, men brekker meg og er kvalm og uvel.
Kjedelig at du fortsatt er kvalm! Håper det bedrer seg snart! Jeg bruker også Xonvea, jeg kaster ikke opp lenger, men er stort sett kvalm og uvel hele tiden..

Back
Topp