Jeg var heldig i mitt første svangerskap. Ingen kvalme og ingen spesielle plager heller annet enn sliten og trøtt.
Nå derimot er jeg super kvalm, vond rygg og hodeverk. Idag kjørte jeg til jobb i håp om at kvalmen skulle gi seg. Noe den ikke gjorde. Kjørte hjem igjen.
Jeg trenger sårt tips om hva som kan hjelpe mot kvalmen? Eller noe som er lett å spise når man er kvalm? For tror ikke den kommer til å gi seg med det første. Er ikke mye jeg har greid å få i meg idag
Nå derimot er jeg super kvalm, vond rygg og hodeverk. Idag kjørte jeg til jobb i håp om at kvalmen skulle gi seg. Noe den ikke gjorde. Kjørte hjem igjen.
Jeg trenger sårt tips om hva som kan hjelpe mot kvalmen? Eller noe som er lett å spise når man er kvalm? For tror ikke den kommer til å gi seg med det første. Er ikke mye jeg har greid å få i meg idag

Dagen etterpå har jeg lyst på noe helt annet og har fått avsmak på det jeg spiste dagen før
rare greier.. Jeg får ikke i meg så veldig mye mat, middag klarer jeg ikke få i meg omtrent i det hele tatt.. Spiser for det meste rundstykker/skiver med ost/skinke, og moreller har det gått en del i siste dagene.. I kveld fikk jeg akutt lyst på sjokoladekake, har ikke hatt lyst på sjokolade i det hele tatt hittil, og jeg er veldig glad i sjokolade i utgangspunktet, så det har vært rart
Så vet ikke om jeg har noen spesifikke tips, men tenker det er viktig at du får i deg noe næring hvertfall, så spis det som frister deg 
, largactil osv virker alle på ulike måter; så selv om en type ikke har effekt, så vil du til slutt finne en type som har effekt.