Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med deg.. forrige svangerskap lå jeg rett ut å var dritkvalm og spydde.. ga seg når ungen var ute. Denne gangen er jeg også veldig kvalm, men ikke spykvalm konstant på samme måte, det værste kommer kastet på og da er det bare å flytte inn på badet noen timer..
Husker alle oppmuntret med at det ble bedre etter uke 12.. bullshit.. med første ga det seg rundt ule 20-22zz
Gratulerer med giftemål Det trenger ikke å vedvare så lenge, for all del! Men det er kanskje en smule optimistisk at den forsvinner over natta til lørdag, men jeg skal krysse fingerne for deg! Kan jeg spørre hvordan det gikk med kvalmen på reisen?Hjelpes... Håper da inderlig jeg slipper å gå så lenge med det, det må være helt forferdelig..
Giftet oss i Vegas forrige uke, og nå som vi endelig er hjemme igjen, skal vi feire bryllupet med nærmeste familie på lørdag.. Kan jo bli spennende med en brud som verken kan se, lukte eller spise vanlig mat, og spyr bare av litt stress..
Gratulerer med giftemål Det trenger ikke å vedvare så lenge, for all del! Men det er kanskje en smule optimistisk at den forsvinner over natta til lørdag, men jeg skal krysse fingerne for deg! Kan jeg spørre hvordan det gikk med kvalmen på reisen?
Gratulerer med giftemål Det trenger ikke å vedvare så lenge, for all del! Men det er kanskje en smule optimistisk at den forsvinner over natta til lørdag, men jeg skal krysse fingerne for deg! Kan jeg spørre hvordan det gikk med kvalmen på reisen?