Kvalm

Hvor langt er du på vei nå sånn circa? Jeg testet positivt etter prøverør i går :-) Er for tiden ikke kvalm (bank i bordet!) men var fryktelig kvalm rundt det døgnet jeg hadde fått beskjed om at spiren skulle feste seg.

Det er så smått begynt her også. Forrige så var jeg kvalm fra rundt uke 5-6 og til uke12. Så håpte jeg skulle slippe litt billigere unna denne gang, men har ikke helt trua [emoji12][emoji28]

Jeg får til tider noen drag over meg med litt kvalme. Men ikke noe veldig ubehag egentlig! Sist var jeg kun kvalm i uke åtte [emoji85]så håper jeg er like heldig denne gang!

Jeg er skikkelig kvalm! Vært det i 5 dager ca.. er 5+0 i dag! Svimmel også til tider.. og sykt trøtt!!

Jeg også. 4+3 idag. Kjent det i noen dager. Og svimmelhet, samt at jeg sover dårlig. :(

Jeg er kvalm av og på, f.eks. akkurat nå, men har holdt det greitt i sjakk med ingefær og regelmessig spising til nå. Er 6+0 i dag. Da jeg var gravid med tvillinger i fjor, startet kvalmemarerittet for fullt allerede fra uke 5+0 av. Kastet bl.a. opp av å pusse tennene :-(

Jeg er kvalm av og på, f.eks. akkurat nå, men har holdt det greitt i sjakk med ingefær og regelmessig spising til nå. Er 6+0 i dag. Da jeg var gravid med tvillinger i fjor, startet kvalmemarerittet for fullt allerede fra uke 5+0 av. Kastet bl.a. opp av å pusse tennene :-(
Ingefær? I hvilken form? Jeg liker det godt i te, så viast det kan hjelpe mot kvalme skal jeg handle det inn igjen :)

Kjenner meg godt igjen med tannpussen... veldig vanskelig å komme gjennom uten brekninger!

Jaaa, kjenner det, og syns det er fryktelig tidlig [emoji30] men forhåpentligvis et tegn på at spiren sitter denne gangen [emoji5] sånn bilsyk/sjøsyk/fyllesyk følelse. Heldigvis ikke kastet opp enda.

Absolutt kvalm! Hadde litt kvalme før eg testa (det var det som var grunnen til at eg fekk mistanke om graviditet). Eg har vore mykje kvalm i alle svangerskapa, så frykter jo det blir sånn nå og.

Back
Topp