Kvalm?

Er også i uke 5. Er litt småkvalm/uggen, men ikke sånn ordentlig kvalme ennå. Bare veldig veldig trett

Jeg er 5+6 og sliter med min kvalme på kveldene. Kan bare glemme å få i neg noe annet enn rits kjeks etter kl 18. Og om jeg prøver så får jeg kjenne det [emoji52][emoji6]

Jeg er 7 uker i morgen og har slitt med nesten konstant kvalme i 2 uker nå. Skal prøve akupunktur i morgen og håper virkelig det hjelper! [emoji1431]

Åå masse lykke til AB95[emoji11]
Hær går det i mensensmerter, kvalme og trøtthet. Skal ikke nevne humøret.. stakkars samboeren min[emoji56]

Såvidt jeg husker har jeg vanligvis vært kvalm rundt uke 5-8/10.... så har det gått over..

Har vært av og på kvalm den siste uken. Først i går 5+6 at mat/drikke truer med å komme opp igjen. Håpte på at en god natt søvn skulle hjelpe, men så snart jeg er oppe å går så kommer kvalmen igjen.

Vært kvalm i to uker nå. Er 7 Iker i morgen. Veldig slitsomt. Satser på at det gir seg snart. Bruker SEA band, det hjelper litt :)

Vært veldig kvalm de siste dagene, vært slik alle gangene. Føles verre ut denne gangen, men sikkert fordi jeg har glemt hvordan man blir [emoji23]

Har vært helt fin. Til i dag. Nå sitter jeg og er så uggen at det ikke er det minste morsomt. 5+6 i dag

Har vært så fin i formen, men for et par dager siden kom kvalmen :grumpy: ikke gøy.. er 7+0

Er også kvalm, men har heldigvis ikke spydd enda *bank i bordet*
Jeg har tatt i bruk sea band og det funker. Om det faktisk hjelper eller om det er innbilning vet jeg ikke da men. [emoji85] Egentlig det samme så lenge jeg slipper være så kvalm hele tiden. [emoji4]

Er også kvalm, men har heldigvis ikke spydd enda *bank i bordet*
Jeg har tatt i bruk sea band og det funker. Om det faktisk hjelper eller om det er innbilning vet jeg ikke da men. [emoji85] Egentlig det samme så lenge jeg slipper være så kvalm hele tiden. [emoji4]

Bruker det selv og føler det funker. Innbilning eller ikke, tar de ikke av meg :p men merker kvalmen fort om jeg har de av over lengere tid ( tar de av før jeg legger meg ) :)

Vært kvalm de siste dagene, men har ikke kastet opp enda *bank i bordet*
Er skikkelig ille om jeg er sulten, så går rundt med kjeks i vesken.

Back
Topp