Kvalm!

Miss Honey

Betatt av forumet
Omg jeg er desperat her. Sitter på jobb og har oppkast i halsen. Føler det kan komme når sim helst men kommer aldri. Er lærer og det er jammen ikke lett å ha en klasse i denne tilstanden! Hva kan jeg gjøre? Noen som har et genialt tips for å gjøre det litt bedre? Hjelper ikke på at jeg er så uendelig trøtt og ikke orker smaken av kaffe lenger

Omg jeg er desperat her. Sitter på jobb og har oppkast i halsen. Føler det kan komme når sim helst men kommer aldri. Er lærer og det er jammen ikke lett å ha en klasse i denne tilstanden! Hva kan jeg gjøre? Noen som har et genialt tips for å gjøre det litt bedre? Hjelper ikke på at jeg er så uendelig trøtt og ikke orker smaken av kaffe lenger
Var noen som tipset om Ritz-kjeks. Lett å ha i vesken og spise for å holde kvalmen i sjakk

Afipran! Fikk dette utskrevet av legen i går. Kvalmen ville ikke gi seg uansett hva jeg har spist. Det har roet ned meg veldig :)

Takk kjøper inn til i morgen! Andre ting jeg kan gjøre nå? Eller senere.. jeg er villig til å prøve hva som helst[emoji13]
Kan egentlig ikke uttale meg så mye, er mer uggen en kvalm og det gir seg med mat hos meg. Så har bare ett eller annet å spise i nærheten, hele tiden.

Men leste på en annen tråd her noen som hadde sånt bånd man får for sjøsyke - usikkert hvor lett det er å få tak i sånn på rappen (eller om det funker)

Ønsker deg masse lykke til !

Er noen som sverger til postafen (reisesyketabletter) som fåes reseptfritt (burde skje i samråd med lege), andre får afipran på resept. Noen sier slike armbånd med magneter og trykkpunkt fungerer. Jeg holder meg til å tygge på en sitronbit og sibas havrekjeks [emoji14]

Takk for alle tips:) har hørt at det hjelper å klemme på samme plass som det armbåndet sitter. Kan jo faktisk prøve det da [emoji13]

Mariekjeks funker for meg :)
Nå blir jeg kvalm om jeg spiser, holder seg greit i sjakk ellers. Men om kvalmen tar helt overhånd så er det mariekjeks som hjelper her i alle fall.

Jeg har vært og kjøpt Sea band nå i ren fortvilelse. Krysser fingrene for at det fungerer :o

Plages selv av kvalme, ikke så ille at jeg må kaste opp, men går og er uvell hele dagen. Eneste som har funket til nå er å ete ofte nok, går det for lang tid blir jeg kvalm med en gang.. Hører mange tyr til ritz kjeks, tenker prøve det selv :)

Back
Topp