kvalm

lykkeligsommamma93

Forelsket i forumet
8 uker siden fødsel og har de to siste ukene vært kjempe kvalm hver dag. Veldig ulikt meg. Er dette vanlig etter fødsel? Er nettopp ferdig med mensen. Jeg spør her for er i utlandet, ellers hadde jeg dratt til legen for dette er ikke noe godt :(
Noen andre som har det sånn?

Sniker februar: Jeg kan ikke huske at jeg var spesielt kvalm i ettertid, så kanskje du skulle tatt en tur til legen?

Sniker februar: Jeg kan ikke huske at jeg var spesielt kvalm i ettertid, så kanskje du skulle tatt en tur til legen?
Ja blir vel til det. Bare er i en liten by i nord Afrika så frister ikke. De er flinke og hyggelige bare at de gir så fryktelige mye medisiner (på noe som gjerne kan gå over tid av seg selv. Eller at man kanskje bare trenger 1 medisin, men de gir deg like gjerne 5) :P

Da det var 7-7,5 uker siden fødselen var jeg plutselig kvalm i to dager. Er aldri kvalm ellers!

Jeg har vært kvalm de siste dagene og litt ubehag nederst i magen og i dag kom det slimklump ut med litt blod ( hadde jeg ikke født så hadde jeg trudd set var slimproppen) er 7 uker siden fødsel i morgen men var hos legen i går og tok celleprøver så tipper slimet er pga det egentlig.

Jeg har vært kvalm de siste dagene og litt ubehag nederst i magen og i dag kom det slimklump ut med litt blod ( hadde jeg ikke født så hadde jeg trudd set var slimproppen) er 7 uker siden fødsel i morgen men var hos legen i går og tok celleprøver så tipper slimet er pga det egentlig.
Ja kan godt være pga det.
Det viste seg jeg var dehydrert og forstoppet og leste man kan bli kvalm av det. Så tror det var pga det så håper kvalmen gir seg snart :)

Back
Topp