Uugh, er det flere som er kvalm? Idag har jeg vært kvalm hele dagen. Med første mann merket jeg ingenting, men nå derimot, uuugh.. :-( Tips mot kvalme tas med stoor takk 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uugh, er det flere som er kvalm? Idag har jeg vært kvalm hele dagen. Med første mann merket jeg ingenting, men nå derimot, uuugh.. :-( Tips mot kvalme tas med stoor takk![]()
Ja vi kjøpte det til vår sønn da han blir veldig fort bilsyk, har hjulpet han myeJa, er kvalm hele døgnet omtrenter helt forferdelig! Kjøpte sånne reisesyke armbånd, men de hjalp lite for meg
kanskje noe du kan prøve?
![]()
det eneste jeg syntes hjelper er å drikke is-kaldt vann. Og noen ganger appelsiner. Vanskelig å få i seg nok når det er sånn, gått ned 4 kg til nå, sliten og slapp. Og ja jeg har sea band også, om det hjelper så mye er en annen sak, men jeg tar de ikke av, tilfelle jeg blir ennå verreStakkars deg. Sånn hadde jeg det forrige svangerskap også. Bortsett fra at afipran hjalp meg for å få i meg litt mat rett etter jeg hadde kastet opp. Fikk mannen til å smøre brødskive om morgenen så jeg klarte å komme meg opp og bort til sofaen. Håper du slipper det hele svangerskapet.Ja jeg er også kvalmdet eneste jeg syntes hjelper er å drikke is-kaldt vann. Og noen ganger appelsiner. Vanskelig å få i seg nok når det er sånn, gått ned 4 kg til nå, sliten og slapp. Og ja jeg har sea band også, om det hjelper så mye er en annen sak, men jeg tar de ikke av, tilfelle jeg blir ennå verre
Fikk afipran av legen, men det ble jeg bare verre av, så nå er jeg sykemeldt, og bruker dagene på å gå fra sofaen til badet.
Føler med deg![]()
Stakkars deg. Sånn hadde jeg det forrige svangerskap også. Bortsett fra at afipran hjalp meg for å få i meg litt mat rett etter jeg hadde kastet opp. Fikk mannen til å smøre brødskive om morgenen så jeg klarte å komme meg opp og bort til sofaen. Håper du slipper det hele svangerskapet.
Ja jeg var kvalm og kastet opp hele svangerskapet. Utrolig slitsomt! Unner virkelig ingen det.Hadde du det hele svangerskapet eller? Håper jeg slipper unna med de 12 første ukene.
Var kvalm med de 2 andre også, sist var jeg verre enn jeg er nå. Mener det gikk over i uke 12-14 sist, så krysser alt for at det gjør det den gangen her også![]()
Ja vi kjøpte det til vår sønn da han blir veldig fort bilsyk, har hjulpet han myefikk tips om vann med noen dråper sitron, og det hjalp magisk nok nå på kvelden
Huff, er kjipt å være kvalm, føler med deg
![]()
Takk for tips om vann med litt sitron. Det ser ut til at det hjelper for meg også. Har faktisk fått ryddet litt hjemme og spist litt, uten at kvalmen tok overhånd
Så flottJeg syns også det hjalp litt. Men jeg sliter litt med drikke uten kullsyre.
Har fått postafen, men er litt skeptisk...
Så braTakk for tips om vann med litt sitron. Det ser ut til at det hjelper for meg også. Har faktisk fått ryddet litt hjemme og spist litt, uten at kvalmen tok overhånd
Huff, så kjipt :-/ prøv sitronsråper i et glass med vann, det hjalp megJa jeg er også kvalmdet eneste jeg syntes hjelper er å drikke is-kaldt vann. Og noen ganger appelsiner. Vanskelig å få i seg nok når det er sånn, gått ned 4 kg til nå, sliten og slapp. Og ja jeg har sea band også, om det hjelper så mye er en annen sak, men jeg tar de ikke av, tilfelle jeg blir ennå verre
Fikk afipran av legen, men det ble jeg bare verre av, så nå er jeg sykemeldt, og bruker dagene på å gå fra sofaen til badet.
Føler med deg![]()
Huff, så kjipt :-/ prøv sitronsråper i et glass med vann, det hjalp meg![]()
Uugh, er det flere som er kvalm? Idag har jeg vært kvalm hele dagen. Med første mann merket jeg ingenting, men nå derimot, uuugh.. :-( Tips mot kvalme tas med stoor takk![]()
Jeg syns også det hjalp litt. Men jeg sliter litt med drikke uten kullsyre.
Har fått postafen, men er litt skeptisk...