Kvalm

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Var veldig kvalm fra uke 6-8, har avtatt litt nå, så er bare uggen:) vet ikke om det er på grunn av sea bandene! Men klager uansett ikke!

Har vert litt kvalm, men ikke noe sånn uutholdelig. I dag derimot våknet jeg av t jeg var kvlm kl 05.30 ligger fortsatt i senga og er veldig kvalm. Prøve å manne seg opp av senga nå, men tror nok det må en spyrunde til for at det skal gå over... Æsj jeg hater å spy. 6+4

Usj, blir så kvalm kvar gong eg drikke noko, og så får eg ikkje te å eta salt chips ein gong :-/ denna dagen blir nok kjempe fin kan eg tenka meg. Sendt melding te sjefen om at eg mest sannsynlig ikkje klare ein dag te... Ka drikke dåke andre som slite med kvalme?
Uff, føler med deg.
Jeg drikker iskaldt vann og kokt vann med sitron, ingefær og honning. Appelsinjuice hjalp en stund, men nå har jeg ikke lyst på det i det hele tatt!

Hadde glemt hvordan det var å gå med "klump" i halsen... føler kvalmen sitter fast og blir ikke bedre eller verre... usj...

Blitt mye kvalmere etter at jeg bikket 7 uker. Gruer meg til fortsettelsen...

Ikke noe kvalme her, nesten så jeg blir bekymret når jeg ser "alle" klager over kvalme, nervøs for at det betyr at noe er galt :p

Var jo endel kvalm med første så nesten rart om jeg skal slippe helt unna.....

7+4 i dag.... :)

Vært sengeliggende i snart 4 uker pga kvalme og svimmelhet og gleder meg til denne tiden er oveeeer......!!

6+6 og stort sett småkvalm hele dagen. Bare én runde med oppkast - på en bensinstasjon etter å ha levert i barnehagen på tur på jobb.. Haha.. Heldigvis i fin form med en gang etterpå

Jeg trodde at kvalmen var et morgenfenomen, men har lært at det kan komme når som helst. :p

Jeg synes det er verst litt utpå ettermiddagen og tidlig kveld. Prøver å spise lite og ofte, siden jeg er ganske (veldig) følsom på blodsukkeret i utgangspunktet.

Beste beskrivelsen jeg klarer er at jeg føler meg fyllesyk, men akkurat som med fyllesyke så er det jo selvvalgt/selvpåført... ;)

Årstiden hjelper jo, men det er snart grense for hvor mye influensa/forkjølelse jeg kan bortforklare forma med på jobben. "Den sitter i den forkjølelsen din?" "Ja, rart det der..." :smiley-angelic006

Ahh... Jeg tenkte det i dag, at det er nesten som å være fyllesyk. Er nesten på tur til å få fyllenerver også, pga av alt "hemmelighetskremmeriet" på jobb og ovenfor for familie

5+6 og har bare vært litt småuggen (spesielt når det er lenge siden jeg har spist). Kjenner det har tatt seg opp litt i dag, så er veldig spent på hvordan det utvikler seg

Ikkje lett når ein har skikkelig lyst på noko, mens inntak føre til oppkast... :-p heldigvis er alt verdt det når premien kommer i juni ❤️

Ekstremt kvalm fra uke 5.. Kaster opp stort sett hver eneste dag, og går med den klumpen i halsen jeg og :/
Har dog vært helt fri for kvalme fra jeg våkna i dag morges til ca kl 15, da var det fullt på igjen!

Jeg er 6+4 å har ikke vært kvalm i det hele tatt. Ser ut som jeg kanskje slipper unna. Har lest at kvalme er tegn på sunt svangerskap?? Og 8-10 blir kvalme i svangersakpet. Så er litt rart jeg ikke har blitt kvalm synes jeg

Morgenuggen først idag tidlig. Men kanskje fordi jeg stp opp så tidlig idag. Det hjalp å spise litt. Vi får se om det kommer seg. Hvet ikke hva jeg dkal gjøre hvis jeg blir veldig kvalm. Er nødt å reise til skolen hver fredag. Vertfall 4 ganger til før hjul. Og skal slrive en hsug med oppgaver...

Jeg er 6+4 å har ikke vært kvalm i det hele tatt. Ser ut som jeg kanskje slipper unna. Har lest at kvalme er tegn på sunt svangerskap?? Og 8-10 blir kvalme i svangersakpet. Så er litt rart jeg ikke har blitt kvalm synes jeg
Selv om det er vanlig, har mange sunne svangerskal uten kvalme også.

Back
Topp