Kvalm

Man får økt hormonproduksjon igjen i denne tiden derfor kan noen få kvalme igjen dessverre

Sent from my GT-I9305N using BV Forum mobile app
Jasså, man gjør det ja.. derfor jeg er helt på tuppa for tiden igjen da sikkert :-P
Håper værtfall kvalmen ikke blir like intens som i starten..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Man får økt hormonproduksjon igjen i denne tiden derfor kan noen få kvalme igjen dessverre

Det merkes på alle kvisene jeg har fått igjen at det er hormoner ute å går. Og så er lunta veldig kort for tiden, men det verste er den fordømte kvalmen :(

♡ Er i uke 35 ♡

Jasså, man gjør det ja.. derfor jeg er helt på tuppa for tiden igjen da sikkert :-P
Håper værtfall kvalmen ikke blir like intens som i starten..

Ja de siste ukene øker hormonproduksjonen igjen, man merker det godt på kroppen og humørsvingninger ja. Har aldri opplevd å bli like kvalm som i begynnelsen, men merker forandringen veldig godt.

Ja de siste ukene øker hormonproduksjonen igjen, man merker det godt på kroppen og humørsvingninger ja. Har aldri opplevd å bli like kvalm som i begynnelsen, men merker forandringen veldig godt.

Jaa. Stor forskjell på nå og bare for to uker tilbake

Det merkes på alle kvisene jeg har fått igjen at det er hormoner ute å går. Og så er lunta veldig kort for tiden, men det verste er den fordømte kvalmen :(

♡ Er i uke 35 ♡
Jeg og har fått masse kviser, på ryggen av alle plasser. Blitt veldig tett i nesa igjen, økt slimproduksjon så går rundt og brekker meg. Æsj. Merker det godt på humøret også.

Eg e heldigvis ikkje kvalm, men merke på heile meg at hormonane e på bærtur!
Dei site 3 vekene har vært heilt ekstreme, litt roligare sista veko. Håpe da ikkje toppe seg igjen...

Eg e heldigvis ikkje kvalm, men merke på heile meg at hormonane e på bærtur!
Dei site 3 vekene har vært heilt ekstreme, litt roligare sista veko. Håpe da ikkje toppe seg igjen...
You and me both! Jeg sutrer og griner og styrer værre enn værst innimellom.. mannen må tro jeg er blitt gal tilslutt :-P

Ja, kvalmen kommer og går nå. Ulekkert..

-Fra appen-

Back
Topp