Kvalm

trina

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Flere som merker at kvalmen begynner å ta seg opp igjen nå? Føler den sniker seg innpå meg til tider. Minner meg om slik det var i starten av svangerskapet. Vil ikke ha tilbake den kvalmen altså!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har stort sett vært kvalm siden uke 32 (er i 35). Det var ikke et hyggelig gjensyn for å si det slik...

Blir du mer kvalm om du er trøtt?

Går ikke konstant kvalm som i starten, men blir fort kvalm av forskjellige lukter og når jeg har spist. Tror det er noe form for trykk nedi magen som gjør det. Disse babyene begynner å ta mye plass nå. Merker i allefall det på halsbrann som kommer uavhengig av hva jeg spiser og drikker.

Har stort sett vært kvalm siden uke 32 (er i 35). Det var ikke et hyggelig gjensyn for å si det slik...

Blir du mer kvalm om du er trøtt?
Ja blir kanskje det.. har ikke tenkt veldig over det, men.

Går ikke konstant kvalm som i starten, men blir fort kvalm av forskjellige lukter og når jeg har spist. Tror det er noe form for trykk nedi magen som gjør det. Disse babyene begynner å ta mye plass nå. Merker i allefall det på halsbrann som kommer uavhengig av hva jeg spiser og drikker.
Mulig det er noe sånt ja. Halsbrannen er heftig, spesielt om natta. Skikkelig vonde greier!

Vært kvalm siste uka ja.. Hater det! Håper jeg slipper å være kvalm resten av svangerskapet :confused:

♡ Er i uke 35 ♡

Mulig det er noe sånt ja. Halsbrannen er heftig, spesielt om natta. Skikkelig vonde greier!

Ja jeg veit! Værste er hvis man våkner fordi man har halsbrann. Altfor trøtt til å knaske de halsbrann-tablettene da :P

Sent from my iPad using BV Forum

Ja jeg veit! Værste er hvis man våkner fordi man har halsbrann. Altfor trøtt til å knaske de halsbrann-tablettene da :P

Spiser du de? Klarer ikke dem jeg, holdt på å brekke meg hver gang jeg prøvde en. Må ta den miksturen isteden, smaker pyton den og da :-P

Spiser du de? Klarer ikke dem jeg, holdt på å brekke meg hver gang jeg prøvde en. Må ta den miksturen isteden, smaker pyton den og da :-P

Har en som er kjøpt i Sverige som er veldig grei. Den er ikke sånn som kleber i munn, og "forsvinner" med en gang. :)

Har vært en del kvalm i det siste ja! Men tror det skyldes den helsikkens halsbrannen :-( og det er ingenting som hjelper mot det..

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vært en del kvalm i det siste ja! Men tror det skyldes den helsikkens halsbrannen :-( og det er ingenting som hjelper mot det..

Spørs om det er den som gjør det ja. Men føler også at jeg er en del kvalm uten at jeg har halsbrann.. nesten så jeg føler meg veldig full i magen/oppblåst. Rare greier.. ;pp

Spørs om det er den som gjør det ja. Men føler også at jeg er en del kvalm uten at jeg har halsbrann.. nesten så jeg føler meg veldig full i magen/oppblåst. Rare greier.. ;pp

Off.. Er absolutt ikke noe deilig uansett :p får håpe det går over!

Blir også kvalm innimellom, minner litt om kvalmen i begynnelsen av svangerskapet men på langt nær så ille :o Er i uke 35 + 1. Regner med det er helt normalt nå på slutten :)

Blir jeg veldig trøtt og sliten så kommer kvalmen for fullt, så prøver å gjøre det jeg kan for å ikke slite meg ut og være med på absolutt alt, andre har begynt å mase om at vi må tenke på å få barnerommet klart, men når formen er så dårlig og sambo alltid skal hjelpe svigers med ting hos dem er jeg alene om det meste :( Sambo har ikke samvittighet til å si nei, men må nok sette ned foten snart, for synes de siste ukene nå bør være forbeholdt vårt hus og hjem før nurket kommer i oktober.

Blir jeg veldig trøtt og sliten så kommer kvalmen for fullt, så prøver å gjøre det jeg kan for å ikke slite meg ut og være med på absolutt alt, andre har begynt å mase om at vi må tenke på å få barnerommet klart, men når formen er så dårlig og sambo alltid skal hjelpe svigers med ting hos dem er jeg alene om det meste :( Sambo har ikke samvittighet til å si nei, men må nok sette ned foten snart, for synes de siste ukene nå bør være forbeholdt vårt hus og hjem før nurket kommer i oktober.
Enig med deg der! Her har jeg måttet gjort det. Har også gitt beskjed til svigermor om at den fordømte bua hun skal ha sønnen til å rydde for seg kan faktisk vente litt. Nå er det babyen vår som står i fokus, og gjøre klart til hun kommer. Si i fra du også, hverken du eller babyen tjener noe på at du sliter deg ut nå rett før fødsel :-)

Jupp, kvalmen kom tilbake for noen uker siden. Og så er jeg så vindfull! :p

Kvalmen slo inn igjen for noen uker siden....håper ikke det blir like ille som det var i starten! :puke_r

Jepp kjenner på kvalmen jeg og. Begyndte å snike seg på siste uken men er verst om morgenen. Har begyndt å brekke meg igjen. Liker ikke.

Sent from my GT-I9305N using BV Forum mobile app

Man får økt hormonproduksjon igjen i denne tiden derfor kan noen få kvalme igjen dessverre

Sent from my GT-I9305N using BV Forum mobile app

Back
Topp