Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
sliter med det samme... men har du prøvd kvalmenedsettende tabletter fra legen? Er egentlig ikke noe fan av å putte i meg medisiner, men må fungere litt ihverdagen også :/ var annerledes første gangen da jeg hadde bare meg selv å kunne sove til jeg skulle på jobb på ettermiddagen
Du kan jo si at du har fått påvist vitaminmangel.. Da jeg hadde det var jeg sliten, kvalm og uvel heletiden. Det tok ca. 1 mnd før det stabilisere seg etter jeg begynte å ta tilskudd
forrige gang hadde jeg afipran tror jeg, de funka ganske greit etter en stund (var innlagt på sykehus 2ganger på2uker) så da kasta jeg hvertfall ikke opp mer og var bare litt småkvalm.
nå har jeg fått postafen.. synes ikke de hjelepr så mye blir trøtt.. og så funker dem kanskje 1-2 dager å så etpar dager de ikke funker osv...
men prøv å ta det du har fått i den mengden du skal.. så får du heller redusere selv etterhvert som det funker..
God bedring
Takk har fått den første du nevnte. Spørs om jeg må gi dem en sjanse fikk svar på hcg nå. Fra 1200-12000 på en uke, så naturlig å begynne kjenne litt på kvalme da kanskje
nå har jeg ikke peilig på hcg.. prøver å unngå syreforigftning som jeg hadde forrige gang. Unner ingen det for å si det sånn, så heller litt trygg medisin enn å bli lagt inn på sykehus.. :/