Kvalm :(

Mysecondbaby

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Blir nesten gal ,det er nytt og rart å være kvalm for jeg opplevde ingenting med første mann,blir nesten gal,hva er det som hjelper mot det for dere?har tenkt å vente til etter nytt år med bestille time hos legen..så hva hjelper det mot kvalmen for dere ?

Drikke mye vann og spise salte, tørre ting (potetgull, kjeks...) har funka litt på meg. Men blir jo ikke helt kvitt det da :(

Fått i meg youghurt i dag! Var friskt og godt. Samboer smurte knekkebrød m/brunost som eg åt i senga i dag tidlig. Eg knaska det i meg i halvsøvne, og sov ein liten time etterpå. Gikk betre å stå opp i dag. Drikk te eller vatn med ein liten sitronsprut. Eg er kvalm stort sett konstant, men det her har funka i dag. Er ikkje sikkert du blir kvitt kvalmen, men eg prøver å gjere det betre med å leve med den ;)

Kaptein kjeks i nattbordskuffen, nøtter i veska & seaband på armene :)

Jeg må spise på senga før jeg står opp, og ellers spise lite og ofte. Her går det i ristet loff. Er aldri kvalmefri, men slik blir det best mulig.

Sist sv.skap hjalp det veldig å spise Ritz kjeks før eg stod opp av sengen. Underveis på dagen Ritz kjeks, tørre knekkebrød og lovehearts. Av og til frukt. Denne gangen er kvalmen hakket mildere så greier å stå opp og spise "vanlig ".
Håper du blir bedre snart ;-) eg knasket også på tyggetabletter mot kvalme fra apoteket. Husker ikke hva de heter

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

å kjipt. kvalm jeg og, med absolutt ingen matlyst. Tror jeg aldri har drukket så mye cola og spist så mye potetgull som jeg gjør nå. Nesten hver kveld. Vurderer å kjøpe seaband, for å se om det hjelper. Kaster heldigvis ikke opp, men kvalmen er der.. Håper det går over snart

Back
Topp