KVALM!

ta det med ro , du er nok bare gravid! ;) ... hah... ...

håper virkelig formen din, å formen til alle blir bedre! føles ut som det er sånn skikkelig kvalme epidemi her på juni forumet ;) heh..

*klem *

ta det med ro , du er nok bare gravid! ;) ... hah... ...

håper virkelig formen din, å formen til alle blir bedre! føles ut som det er sånn skikkelig kvalme epidemi her på juni forumet ;) heh..

*klem *

Takk! Jeg digger sarkasmen! Godt å trekke på smilet.
Ser det er mange som sliter her inne, og allikevel synes jeg SÅ synd i meg selv! HAHA!

Klem i retur:)

du skal da synes synd i deg selv! kjør på ! jeg synes også synd på deg!

* Den klemmen satt jeg pris på , for jeg greier ikke å spise sjokolade lenger!!!!!!! ...:_______ *
å det synes jeg er innmari trist!

Kjøp et slik armbånd mot kvalme, funket supert for min del :)

Shit ja, sitter på jobb og svelger og svelger, puste med munnen...har posen klar tilfelle det bare kommer plutselig.
Har et møte om 45 min, kan bli interessant...

*bah*

God bedring, vet godt åssen den følelsen er :(
Er selv 22 uker i morgen og kaster opp 5-10 ganger i døgnet ennå og holdt på i 9 mnd sist, gått ned 5 kg og prøvd kvalmestillende, armbånd mot kvalme, spise hver time, og hundre andre kjerring råd og null effekt.. Nå står akupunktur for tur :)

Det hjelper på å synes litt synd på seg selv iblant.. :D Haha, i allefall for meg!

Æsj. Her også! Konstant fyllesyk... Får ikke akkurat i meg nok mat og drikke, noe som vistes på vekta hos legen i dag (ned nesten 1 kg). :(

Back
Topp