Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg begynner også å kjenne veldig på kvalmen, spesielt om morgen/kveld. Det er helt forferdelig, og i forrige svangerskap var jeg kvalm og kastet opp hver dag fra ca uke 8-9 og frem til fødsel... Det som var min redning var ingefær ryggetabletter, tørre husmannsknekkebrød, sjokkomelk og vann.... Avogtil salt kjeks. Prøv å spis før du står opp om morgenen, eller rett etter du har kastet opp.... Så slipper du å kaste opp "noe" Lykke til, og "gooood bedring"Jeg er kvalm og uggen hele tida, men får ikke i meg noe mat, så lite å kaste opp. I går klarte jeg å få i meg 3 skiver rista brød med smør... Dette resulterer jo i at jeg er svimmel i tillegg... Har noen tips til meg?
Kvalmen kom for fullt omtrent samtidig med at hjertet begynte å slå - samme som sist, da jeg gikk med jentungen. Blir kvalm bare av tanken på ingefær. Brukte salte kjeks sist, men kan ikke spise sånt lenger, pga hyperallergi (inneholder spor av nøtter) :/
Bare tanken på mat eller drikke gjør meg kvalm :/