Kvalm...

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
Off det hørtes ikke noe kjekt ut, håper det går over, kvalme er noe av det verste! Ikke kvalm her, men mange andre små plager som jeg gjerne skulle vært for uten :)

Venter den lille jenta mi den 2 august :)

Med meg er det veldig med dagsformen.. Men noen dager er det ille.. ! Er som hun driver å skviser på noe som gjør meg veldig uvel og kvalm.

Ja. Har nå egentlig vært litt småkvalm hele veien, men nå er det nokså ille i perioder. Skikkelig pyton! :-(

Ja, men sliter veldig med å få ned mat, har mye vondt og sover lite, så det er nok derfor:( etter jeg begynte å få Akkupunktur har dette faktisk hjulpet på søvnen.

Venter nr 3 4. August:)

Ja. Har nå egentlig vært litt småkvalm hele veien, men nå er det nokså ille i perioder. Skikkelig pyton! :-(
Her også. Og har null matlyst. Fikk plutselig ned 2 skiver til frokost i dag, mer næring enn jeg vanligvis får i meg på en hel dag!!! Sjokk enda!

Kvalm og har begynt å spy igjen men det har jeg forsåvidt gjort hele svangerskapet, bare vært sånne små pauser

Er også blitt kvalm igjen, synes det er helt merkelig:/ heldigvis ikke hver dag, mn ofte nok...

Så bort i natta også :( begynte i uke 29, og det er spesielt ille på kveldene. Klarer jeg nesten ikke holde nede noen ting annet enn vann når det er riktig ille.

Storebror aug 09
Lillebror ventes aug/sept 13

Oi vi var visst en del :-( dette fortsetter vel frem til fødsel?

Synes kvalmen har vært her delvis hele tiden med noen pauser. Men nå føler jeg at den er annerledes. JM sa til meg at det antakelig kunne være fordi hun ligger veldig høyt. Og derfor er det veldig dårlig plass. Er det mange her som har fått samme beskjed. Synes det hadde vært fint om hun hadde begynt å gå nedover i bekkenet nå, og kanskje snart feste seg...

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Back
Topp