Kvalm :-/

*lykke*

Flørter med forumet
Uff ja da ser det ut som kvalmen er her..! :-/ jeg ble kvalm så tidlig sist så kjente jeg levde litt i håpet om å slippe :dontknow

Har en gutt som ikke sover om natten pga sykdom.. Så jeg er rett og slett utslitt og kvalm :schocked028

Dagens syt fra meg..!

Uffda... Håper det fort blir bedre!

Jeg også.. sitter på jobb og sliter med å konsentrere meg.. men jeg er glad! Kvalme er et godt tegn!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Da har kvalmen kommet snikende her også... Litt tidlig syns jeg, så blir noen lange par mnd fremover.
Men som de sier; kvalme er er tegn på at alt er bra med lille:) Så jeg holder gladelig ut jeg:)

Store gull født 13.10.2011
Lille gull ventes 19.02.2014

Kvalme er kjipt ja.
jeg var småkvalm, men så ga det seg. Nå derimot er det tilbake for fullt. Ubeskrivelig kvalm frem til denne tiden på døgnet. Sist så var jeg kvalm hele dagen, men enn så lenge er det kun morgenkvalme..

Her funker Mynthon drops og litt cola. evnt. bittelitt salt potetgull (meny selger miniposer på 40g)

Var kontant kvalm forrige gang selv, fra morgen til kveld. Men kastet ikke opp da, selv om jeg prøvde...
Er bare å kjøpe inn litt cola, mariekjeks o.l. Er kok noen uker til dette gir seg:/

Store gull født 13.10.2011
Lille gull ventes 19.02.2014

Huff ikke noe gøy :/

Hedigvis ikke kjent mye til kvalmen enda, kjente det litt på mandag etter lite søvn. Men etter at jeg begynnte å sove 7+ om natta håper jeg og holde ut de 2 siste ukene på jobb før ferie.

Tankte å holde dette skjult en stund, men er ikke sikkert at det går. I går var en fæl dag med både kvalme og oppkast. Håper dagen i dag blir bedre. Ikke spydd enda iallefall. Begynte dagen med littt vann og bixit på sengekanten. Nå er det pære og salte kjems på menyen. Kjennes ikke så galt ut enda. Men, somdere sier...kvalme er jo et godt tegn på at spiren har det bra:) og hormoner er her nok av! Ømme bryst så det holder! Får en utfordring neste helg når vi skal i bryllup. Tror jeg skal gå til inkjøp av seabands, har hørt at mange har hatt god effekt av slike

Seabands skal funke, men husk at du da må ha langarmet om du ikke vil at folk skal vite ;)
Venninna mi brukte det, og funket på "vanlig" kvalme for henne. Nå hadde hun hypermesis også da..

Jeg bruker "kvalmebånd" jeg også.. er fortsatt kvalm. Men det hjelper.. om det er psykisk eller om det trykker på akupunkturpunktet vet jeg ikke, men det spiller egentlig ingen rolle heller så
Lenge det funker :)
03.02.14

Når jeg bruker de på cruise har jeg hatt litt større armbånd og evt. klokke utenpå :)

--------------------
<3 17. februar <3

Seabands funker for meg litt... Men ikke nok :p

Back
Topp