Kvalm

Ønsker<3

Elsker forumet
Er så sykt kvalm av halsbrann ikveld :( kjennes ut som maten ligger i halsen og brenner! Fy flate!! La meg i sengen nå i håp om at de dkulle bli bedre men neida! Fa så ekkelt!! Tips?

Å ligge er absolutt ikke noe trix, det er syren fra magen som kommer opp i spiserøret pga trangt. Det er en fryktelig plagsom greie. Flytende Gaviscon funke fort her før jeg legger meg, men smaker ikke godt, finnes også tyggetabletter.

Hører også at noen snakker om melk, lovehearts...unngå å spise sterk mat og store posjoner...

Goo bedring!

Helt drepen her i kveld også, spist lasagne med hvitløksbaguetter....! Så jeg avsluttet med et glass oboy(eneste måten jeg klarer og drikke melk på), og 4 lovehearts før jeg la meg...! Det funker på meg :) god bedring! Halsbrann er noe dritt!!

Uff :/ for noe dritt vi må igjennom altså;( jeg spiste karbonader til middag idag, tror de ga utslag :( orker jo ikke å stå opp igjen å drikke melk heller så får bare ligge her å "brenne opp" :(

Halsbrann fra annen verden her å.. Blir ille med en gang jeg står bøyd fremover.. Ryggen er heller ikke god nå og verker i baken og leggene er sprengt

Melk funker for meg. Og hvis halsbrannen kommer på natta er det lurt å ha en ekstra pute under hodet :).

Noen som har testet ut diverse ting for halsbrann? jeg har gaviscon tyggetabletter, og synes det er helt fryktelig. smaker høgg, og de setter seg liksom fast i tennene når en tygger, slik at smaken aldri forsvinner. Love hearts, melk og mandler hjelper, men ikke lenge. Tenkte jeg skulle ta en tur på apoteket, men det er jo så mye forskjellig der!

Spis mandler :)

Å ligge er absolutt ikke noe trix, det er syren fra magen som kommer opp i spiserøret pga trangt. Det er en fryktelig plagsom greie. Flytende Gaviscon funke fort her før jeg legger meg, men smaker ikke godt, finnes også tyggetabletter.

Hører også at noen snakker om melk, lovehearts...unngå å spise sterk mat og store posjoner...

Goo bedring!

Jeg tar også flytende Gaviscon før leggetid :) Funke som bare det :)

Jeg har kjøpt Galieve med peppermint- smaker helt greit, men den blir så icky og legger seg på tenna :(

Jeg prøver å kutte ned på enkelte matvarer som jeg tror jeg får mer halsbrann av, så det har faktisk ikke vært så alt for ille i det siste :)

Back
Topp