Kvalm

Er vell ikke et eneste svangerskap som er likt :/

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her er det helt motsatt. Første gang jeg var gravid(SA uke 10) var jeg veldig dårlig, nå er jeg ikke mye kvalm.

Kjempekvalm sist og det ble gutt. Kvalmen kom enda tidligere denne gange, så fr vi se hvilket kjønn dette blir :)

Jeg var kjempekvalm i forrige svangerskap og det samme nå :( Men vet at alle svangerskap er forskjellige så man kan vel slippe selv om man har vært kvalm forrige svangerskap. Ei jeg kjenner var ikke kvalm i det hele tatt i sitt andre svangerskap.

Jeg var mye dårlig sist, og denne gangen er jeg også mye kvalm og dårlig.

Tusen takk for svar dere! :) Da er det nok veldig individuelt vil jeg tro.. Får håpe det gir seg etterhvert :) Er verst på kvelden har jeg merket faktisk..

Jeg var kjempe kvalm i 3 uker sist... Lå på sofan og kunne ikke røre meg eller spise noe... Denne gangen har jeg kun vært bittelitt småkvalm om morgenen før jeg får spist.. er 9uker nå, så håper ikke kvalmen kommer nå.. :P

Jeg var kjempe kvalm i 3 uker sist... Lå på sofan og kunne ikke røre meg eller spise noe... Denne gangen har jeg kun vært bittelitt småkvalm om morgenen før jeg får spist.. er 9uker nå, så håper ikke kvalmen kommer nå.. :p
Så bra da at du føler deg bedre denne gangen :)

Håper virkelig ikke det er sånn! :(

Finnes ikke noe være en å være kvalm, spørr du meg. :P
Grøss og gru.....

Har hatt to kvalmfrie svangerskap tidligere nå er jeg superkvalm hele døgnet

Håper virkelig ikke det er sånn! :(

Finnes ikke noe være en å være kvalm, spørr du meg. :p
Grøss og gru.....
Uff ja, det er grusomt.. Kommer og går hos meg, men er verst på kveldene. Heldigvis har jeg ikke kastet opp da :)

huff i dag har vært en tung dag, tror det er den første dagen jeg har vært nærmest konstant kvalm hele dagen... i tillegg til en nesten uutholdelig utslitthet og en veldig aktiv 2 åring.

huff i dag har vært en tung dag, tror det er den første dagen jeg har vært nærmest konstant kvalm hele dagen... i tillegg til en nesten uutholdelig utslitthet og en veldig aktiv 2 åring.
Uff det er hardt, håper du får en bedre dag i morgen da :) Selv har jeg hatt en bedre dag igjen i dag bare at jeg er så forkjøla.. er det ikke det ene så er det det andre :P Typisk!

Uff det er hardt, håper du får en bedre dag i morgen da :) Selv har jeg hatt en bedre dag igjen i dag bare at jeg er så forkjøla.. er det ikke det ene så er det det andre :p Typisk!
hehe ja ikke sant, noe skal man ha... takk, ja håper virkelig på en bedre dag i morgen. i morgen er det sambo sin tur å stå opp med gullet så da får jeg kanskje sove litt lenger så kanskje det hjelper på :-)

hehe ja ikke sant, noe skal man ha... takk, ja håper virkelig på en bedre dag i morgen. i morgen er det sambo sin tur å stå opp med gullet så da får jeg kanskje sove litt lenger så kanskje det hjelper på :)
Ja, det er godt å få sovet ut litt :) Da blir det nok helt sikkert en bedre dag i morgen ;)

ja vi satser på det :-)

Dere som er veldig kvalme, er dere sykemeldte? Jeg er veldig kvalm, vurderer en sykemelding,.. Kommer meg gjennom en arbeidsdag, men jeg føler ikke at jeg er tilstede å orker ikke mer enn jeg absolutt må... Dårlig kombinasjon i en bhg....:/

Back
Topp