Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra da at du føler deg bedre denne gangenJeg var kjempe kvalm i 3 uker sist... Lå på sofan og kunne ikke røre meg eller spise noe... Denne gangen har jeg kun vært bittelitt småkvalm om morgenen før jeg får spist.. er 9uker nå, så håper ikke kvalmen kommer nå..
Uff ja, det er grusomt.. Kommer og går hos meg, men er verst på kveldene. Heldigvis har jeg ikke kastet opp daHåper virkelig ikke det er sånn!
Finnes ikke noe være en å være kvalm, spørr du meg.
Grøss og gru.....
Uff det er hardt, håper du får en bedre dag i morgen da Selv har jeg hatt en bedre dag igjen i dag bare at jeg er så forkjøla.. er det ikke det ene så er det det andre Typisk!huff i dag har vært en tung dag, tror det er den første dagen jeg har vært nærmest konstant kvalm hele dagen... i tillegg til en nesten uutholdelig utslitthet og en veldig aktiv 2 åring.
hehe ja ikke sant, noe skal man ha... takk, ja håper virkelig på en bedre dag i morgen. i morgen er det sambo sin tur å stå opp med gullet så da får jeg kanskje sove litt lenger så kanskje det hjelper påUff det er hardt, håper du får en bedre dag i morgen da Selv har jeg hatt en bedre dag igjen i dag bare at jeg er så forkjøla.. er det ikke det ene så er det det andre Typisk!
Ja, det er godt å få sovet ut litt Da blir det nok helt sikkert en bedre dag i morgenhehe ja ikke sant, noe skal man ha... takk, ja håper virkelig på en bedre dag i morgen. i morgen er det sambo sin tur å stå opp med gullet så da får jeg kanskje sove litt lenger så kanskje det hjelper på