Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har så lite matlyst at jeg blir kval og uvel ved tanken på mat.. Flere som har det sånn etter fødsel? Skikkelig slitsomt å tvinge i seg mat.. Men må jo det skal en fungere og ha næring i melka til babyen.. Ugg
Har lyst på mat, men orker ikke lage, blir mye lettvinte løsninger. Tror Eivind Hellstrøm hadde ristet på hodet av meg... Mer det er viktig å spise og få i seg næring når en har jobb som melkemaskin
Har ikkje født enda da, men forrige gang tok det ganske lang tid før eg fekk igjen matlysta etter fødselen. Måtte som du skriv tvinge i meg mat. Men, det er viktig at du gjere det og da, for dess mindre du et, dess verre blir det å få i seg mat. Eg levde på mykje oppkutta frukt. Sambo lagde store fruktfat til meg, som såg kjempegode ut, og det var lett å få i seg, så det er i allefall eit tips å prøve det God bedring!
Jeg sliter også skikkelig med matlysten Noen dager spiser jeg bare to måltider, for jeg har ikke lyst på noe. Jeg ammer ikke, så går ikke utover produksjonen eller noe, men tror jeg hadde hatt mer energi med mer næring i kroppen. Lagde disse her en dag (http://www.tine.no/oppskrifter/bakst/scones-og-muffins/ost-og-skinkemuffins), med smårettbacon istedet for skinke, og det var skikkelig godt! Prøv!
Jeg har matlyst men " glemmer" å spise. Har vært syk med feber og brystbetennelse, så her går tida med til pumping annenhver time. Jeg har rasa ned i vekt og jeg er under startvekta da jeg ble gravid. Kjenner jeg er litt bekymra for min egen helse. Kjæresten prøver så godt han kan å fikse og ordne for meg, så håper det bedrer seg snart.