"Kvalm"

Trudee

Glad i forumet
Jeg har så lite matlyst at jeg blir kval og uvel ved tanken på mat.. Flere som har det sånn etter fødsel? Skikkelig slitsomt å tvinge i seg mat.. Men må jo det skal en fungere og ha næring i melka til babyen.. Ugg :(

Har lyst på mat, men orker ikke lage, blir mye lettvinte løsninger. Tror Eivind Hellstrøm hadde ristet på hodet av meg... Mer det er viktig å spise og få i seg næring når en har jobb som melkemaskin;)

Har ikkje født enda da, men forrige gang tok det ganske lang tid før eg fekk igjen matlysta etter fødselen. Måtte som du skriv tvinge i meg mat. Men, det er viktig at du gjere det og da, for dess mindre du et, dess verre blir det å få i seg mat. Eg levde på mykje oppkutta frukt. Sambo lagde store fruktfat til meg, som såg kjempegode ut, og det var lett å få i seg, så det er i allefall eit tips å prøve det :) God bedring!

Jeg har matlyst men " glemmer" å spise. Har vært syk med feber og brystbetennelse, så her går tida med til pumping annenhver time. Jeg har rasa ned i vekt og jeg er under startvekta da jeg ble gravid. Kjenner jeg er litt bekymra for min egen helse. Kjæresten prøver så godt han kan å fikse og ordne for meg, så håper det bedrer seg snart.

Liten matlyst her og... Og liten tid til å spise :oops:

Back
Topp