Kvalm

Lykke_13_16_19

Liker forumet :-)
♡Junigull 2016♡
Er hjemme fra jobb i dag. Jeg var så kvalm når jeg våknet og jeg fikk ikke i meg frokosten så nå prøver jeg å få i meg litt chips og vann og håper det hjelper, :)

Noen andre som er hjemme fra jobb i dag?

Jeg sitter på jobb og gulper og sliter med å puste :( Holder på å grine, men er så redd jeg skal bli dårligere og faktisk MÅTTE være hjemme senere i svangerskapet at jeg tårer ikke noe annet en å sitte her. :crybaby2
God bedring, Lykke_2013!

Blir små uggen av å til, men går hittil bra, er jo bare 4+3 ! når ble dere kvalme? Fri fra jobb i dag å skal bruke dagen for å se på ny bil å melde inn på et annet treningssenter:)

Blir små uggen av å til, men går hittil bra, er jo bare 4+3 ! når ble dere kvalme? Fri fra jobb i dag å skal bruke dagen for å se på ny bil å melde inn på et annet treningssenter:)

Jeg ble skikkelig kvalm for en uke siden, altså 5+2. Men i mitt forrige svangerskap begynte jeg å kaste opp rundt uke 7 *krysser- fingrene* for at det ikke skjer denne gang! Den gang visste jeg ikke at jeg var gravid, så leste ikke akkurat symptomene før jeg kastet opp heller. :P

Jeg sitter på jobb og gulper og sliter med å puste :( Holder på å grine, men er så redd jeg skal bli dårligere og faktisk MÅTTE være hjemme senere i svangerskapet at jeg tårer ikke noe annet en å sitte her. :crybaby2
God bedring, Lykke_2013!

Uffda :( hørtes ikke noe godt ut. Ta deg noen gode pauser i blandt, er du dårlig så er du dårlig. Jeg har også tenkt tanken, men jeg stresser sånn på jobb om dagen at jeg må ta noen pusterom, tørr ikke stresse for mye. Masse god bedring til deg, håper det går bedre utover dagen! :) Ta deg et godt bad når du kommer hjem og legg deg nedpå litt :)

Jeg begynte å kjenne kvalmen i helgen, og det er verre i dag. Krysser fingrene for at det ikke blir for gale :)

Uff håper at jeg slipper unna værste kvalmen! Er en pingle når jeg er kvalm, i ALL fall om jeg spyr, føler jeg dør :p

Uff håper at jeg slipper unna værste kvalmen! Er en pingle når jeg er kvalm, i ALL fall om jeg spyr, føler jeg dør :p

Haha! Skulle sett meg sist gang, så ut som om jeg hadde fått cellegift :P Det var helt ekstremt, aldri hatt det så ekstremt! Men varte så lenge at det ble en "vane", gjorde alt som skulle gjøres hjemme med spypause hver halvtime :P

hehe, er ganske lik jeg også :p Men jeg er litt glad for å være kvalm, hvor rart det enn høres ut :p hehe,,, er liksom et tegn på at jeg virkelig er gravid :) gleder meg til jeg skal til legen, da blir det liksom ekstra virkelig, men det er ikke før om to uker.:)

Haha! Skulle sett meg sist gang, så ut som om jeg hadde fått cellegift :P Det var helt ekstremt, aldri hatt det så ekstremt! Men varte så lenge at det ble en "vane", gjorde alt som skulle gjøres hjemme med spypause hver halvtime :P
Haha stakkar, trur vel jeg aldri kan vende meg til å spy hver halvtime:p godt gjort:) uff prøvde årets første treningsøkt nå, liten joggetur på 20 min, å dæven!!!! Kvaaalm!!! :)

Jeg har spyskrekk, så jeg håper jeg slipper unna det verste. Har ikke kasta opp siden jeg var 15... :/

Hoff kain itj si at æ like dærre kvalmen næi.. Æ e 6+5 i dag, og kasta opp i går kveld...

Ritz kjeks, vann og en time på puten? det hjelp meg mot kvalmen sist.... Håper alle dere kvalme damer (hehe) føler dere bedre fort og at ikke kvalmen vedvarer lenge....
Klemmepå dere <3

og ja! Jeg vil heller ikke bli kvalm *bank i bordet* :P

ja, salt pleier å hjelpe :) Er iallefall det jeg prøver å få i meg nå :) God bedring til alle som er kvalm :)

Back
Topp