Kvalm

dollygirl

Glad i forumet
jeg har nå de siste 3 4 netten våknet og følt meg uvel og små kvalm, samt vondt i magen. noen andre som har det slik og hva er det egentlig??... er mye på do også, mest avføring.

Jeg våkner om dagene med skikkelige mensensmerter, da bruker jeg og bli veldig kvalm, disse er veldig sterke og ubehagelige å de varer helt til kvelden kommer, da jeg skal legge meg. Når jeg har lagt meg kommer takene i ryggen og masse kynnere, dette gjør at det tar rundt en time for meg å få sove, for å så vokne for å tisse. Slik er alle netter nå, å det er plagsomt! På dagtid tømmer tarmene seg skikkelig! Jeg kan gå på do og gjøre nummer to opp til 5 ganger pr dag!! Trodde ikke dette var mulig :p Har også mye stikking nedentil, pussig følelse man får når de kommer, stikker skikkelig :) 

Vet ikke hva det egentlig er for noe, regner med det er en del av modningsprosessen :) Håper bare det er et tegn på at noe vil skje snart!  

Har slitt med kvalme de siste 3 ukene nå,  samme kvalme som jeg hadde i starten av svangerskapet på en måte. Jordmor sa at dette kunne være at det er "åpent" i halsen på ett eller annet vis :) slik at magesyren har fri vei :) 
Jeg kjenner jeg blir kvalm når blodsukkeret synker. Men også vondt når jeg har smerter :) Er nok mange grunner til å bli kvalm :)

Kjenner meg veldig godt igjen i det oktober23 skriver :) Vondt skal vi vell ha nå på slutten :) Vi modnes jenter :) babyene våre skal jo snart se dagens lys :)

Back
Topp