Kvalm!

Laura Palmer

Andre møte med forumet
Hei,

Er det andre som sliter med kvalme og oppkast? Var litt kvalm til tider de første 13 ukene, men ikke mer enn mitt første svangerskap. Jeg blir veldig kvalm når jeg har spist, av og til kaster jeg også opp. Er det vanlig når jeg nå er i uke 19? Den siste uka har det vært helt ekstremt. Måtte gå hjem fra jobb en dag. Noen med lignende erfaringer?

Laura P.

uff stakkars deg. Ikke noe godt med kvalme, men skulle nå tro at gir seg etterhvert. Men har hørt at noen kan ha kvalmen lenger enn andre.  Masse god bedring!!!

svigerinnen min var kvalm i alle mnd hun gikk gravid :(det er nok dessverre ikke alle som sliåpper helt unna selv etter de har nådd uke 13. håper det gir seg litt for deg etterhvert!

Samme her,men har takk og lov i kastet opp ennå! Er til tider veldig kvalm, spesielt på morgen, og noen kveld hvis jeg er sliten.. Er mer ømfintelig på lukter... Derfor jeg startet å brekke meg, eller hvis jeg er ekstremt sulten...
Er i uke 16 i morgen, håper også det gir seg snart! Er det samme kjønn som forrige gang? Hvis du vet...Kan være derfor også..

God bedring !!! :D

Huff, hos mange er det visst veldig vanlig å være kvalm mye i svangerskapet.
Håper det gir seg hos deg  Klem!

Uff, har endelig gått et par uker nå uten å være noe særlig kvalm men i går kom den stormende tilbake igjern og er vært det i hele dag :( Er i uke 19 ca nå så håper den blir borte for alltid snart og at jeg slipper å være sånn under hele svangerskapet.

Stakkars degHer har det gitt seg nesten helt. Bare enkelte dager jeg kan være litt kvalm og da spes på enkelte lukter!

Håper det går over igjen hos deg...Trøsteklem...

Jeg er fortsatt veldig kvalm til tider, men ikke like mye som før. Er 17 uker på vei. Det er mest om morgenen jeg er kvalm nå, spyr og er ferdig med det. Fra uke 6 til 16 spydde jeg nesten hver dag, og kvalmen varte dag, kveld og natt, så slet med å få sove. Hører mange sier at uke 20 kan også være et "magisk" tall for når kvalmen gir seg, så får håpe dette stemmer :) 

Back
Topp