kvalm...

• Trådstarter Trådstarter blikket
  • Opprettet Opprettet
B

blikket

Guest
er 39 +6 dager i dag i følge BV... 
kom mer blodslim i dag, og våkna til å være skikkelig kvalm, sånn skikkelig uggen....
følelsen av å skulle få spyseyken liksom.. noe som har erfaring med dette? eller vet om det kanskje bare er kroppens måte og forberede seg på??
er tredjegangs men aldri opplevd å bli sånn....

blikket skrev:
er 39 +6 dager i dag i følge BV... 
kom mer blodslim i dag, og våkna til å være skikkelig kvalm, sånn skikkelig uggen....
følelsen av å skulle få spyseyken liksom.. noe som har erfaring med dette? eller vet om det kanskje bare er kroppens måte og forberede seg på??
er tredjegangs men aldri opplevd å bli sånn....

Har alltid høørt at det kan være et teng på at noe er på gang, mener min mor var sånn med meg, skikkelig uvel... Er jo ikke mange dagene til termin, så det kan jo være det er noe på gang, spesielt siden du skriver at det kommer blodslim..

ja håper ting er i ferd med å skje veldig snart.... å våkne til denne kvalmen var noe av det siste jeg hadde lyst til i disse tunge dagene....  heldigvis ikke lenge igjen, så får nok bare job be meg gjennom det og se hva som skjer *om det skjer noe*...

Jeg har og vært skikkelig kvalm di siste to dagene. Trengte ikke det nå liksom. Men det roer seg litt utover dagen.. 
Håper ikke det er spysyka du har pådratt deg! 

Back
Topp