Kvalm!!

Dragemammaen

Glad i forumet
Marsboerne2017
Mygosh... Sist jeg var gravid var jeg ikke kvalm en eneste gang. Nå er jeg 4 uker på vei og har vært så kvalm at jeg ikke har fått sove i hele natt. Jeg kaster ikke opp heller, men det gjør jeg så å si aldri, uansett hvor kvalm jeg er. Det er nesten så jeg lurer på om dette er noe annet? Kanskje litt ekkelt, men har vært veldig løs i magen også. Noen andre som har hatt det slik? Lurer på om jeg kan ha blitt matforgiftet...

Jeg har også vært løs i magen, kan ikke huske at jeg var det sist. Var litt uggen i går kveld også. Jeg er 4 uker og 2 dager. Jeg var ikke kvalm en dag forrige gang, så jeg er veldig spent nå. Har jo hørt at man kan ha 2 vidt forskjellige svangerskap. Jeg håper jeg blir like frisk som forrige gang og kan være i jobb til permisjon:) Trives veldig på jobben.

Samme her. Har vært småkvalm siden uka etter positiv test, men i helga kom det plutselig for fullt. Det eneste som hjelper er å spise, men så er jeg plutselig dårlig igjen. Kaster heldigvis ikke opp, jeg har ganske høy terskel for det.

Var ikke så dårlig sist jeg var gravid, og "alle" sier jo at to ulike svangerskap gir to ulike kjønn... Da vil det si at jeg muligens får jente? Hm, er jo mentalt forberedt på gutt (mange gutter i familien).

Gleder meg iallefall til formen er tilbake :)

Ja, merkelig det der med ulike svangerskap og kjønn. Kanskje det blir en gutt da, det hadde jo vært kos

Klarte ikke gå på jobb for jeg var så kvalm, men etter noen timer på øyet nå kjenner jeg at det skulle gått greit nå. Det blir bare litt vanskelig å forklare om jeg dukker opp nå...

Sist var jeg i full jobb helt frem til permisjonen, og hadde egentlig ikke noe bruk for de tre ukene permisjon før heller, var litt sur for at jeg skulle "tvinges" til å være hjemme når jeg fint kunne jobba. Har lyst til at det skal være slik nå også.

Jeg er jo ikke syk!

Uff kjedelig. Er sånn jeg også, er så bleik og uggen at jeg ser ut som jeg er fyllasyk..
Jeg er ikke akkurat løs i magen, men går myyyye oftere på toalettet, før kunne det gå en uke imellom liksom, nå må jeg hver dag, haha litt av en ting å "dele" med mange fremmede , jaja

Man kan ha helt forskjellig svangerskap ja... håper jeg veldig på som var så syk sist. Noen sier det er forskjell på gutt og jente, at man reagarer ulikt på de, men ikke vet jeg. Jeg hadde gutt i magen sist og lå rett ut med bøtta i 4 mnd.
Men nå er jeg foreløpig bare "uggen" men kjenner igjen løs mage. Så jeg tror ikke det er uvanlig nei

Ei venninne av meg sa at hun var mye mer kvalm med jente enn med gutt..

Sist svangerskap brakk jeg meg hele tiden, kunne ikke sitte oppreist uten å føle at jeg ville spy over alt.. Fikk jente..

Denne gangen er jeg uggen, brekker meg , men ikke like mye som sist svangerskap.. Blir spennende å se hva som gjemmer seg

Hei ja, i går ble kvalmen som kastet over meg. Jeg må spise hele dagen for å ikke bli dårlige. Heldigvis hjelper det. Var ikke kvalm sist når jeg var gravid. Salt kjeks og drops og det å spise lite og ofte hjelper visst.  

Back
Topp