Kvalm!!

Duplex

Forelsket i forumet
Hei hei.

Jeg er bare 3+1, men er så innamri dårlig.. igår lå jeg rett ut og kasta opp og føltes nesten ut som influensa som er på vei.Verker i hele kroppen.

Noen flere som er dårlig?

Nope..... sikekr på du ikke er lenger på vei? Er da veldig tidlig å være så dårlig? Jeg var GRISEDÅRLIG i forrige svangerskap og er 4+4 i dag,men er foreløpig ikke særlig uggen...... venter på det..... huff....

Ifølge syklusen min så er jeg ikke så langt på vei, men man vet jo aldri.. jeg kasta heldigvis ikke opp igår, men føler meg skikkelig fyllesjuk.. gjør det idag også. Men skal til gyno den 19, så får høre om ho kan finne ut om jeg er lenger på vei.

Jeg ble jo ikke dårlig før i uke 8 forrige svangerskap, og da var det tvillinger.

Hihi, tulla med mannen min og sa at det ble trillinger denne gangen siden jeg allerede er kvalm.. han ble litt blek emoticon

Jeg var helt sykt kvalm med jentungen. Kastet ikke opp noe særlig, men var så kvalm at jeg nesten ikke klarte å gå fordi alt gjynget så veldig. Sånn var det i ca tre mnd...

Denne gangen ble jeg kvalm ett par dager etter festeblødning, og kaster opp flere ganger hver dag, men er ikke så kvalm mellom slagene. Dessuten er det ikke store mengdene som kommer opp, i motsettning til forrige gang, da det var total tømming hver gang.

Her har også kvalmen kommet for fullt (5+5 idag)! Kaster opp hver morgen og er stort sett kvalm hele morgenen og på kveldenemoticon Så forbereder meg på et lignende svangerskap som sist; 9 måneder med oppkast og intens kvalme!!! Da begynte det som verst i uke 6, så nærmer meg, ja......Hrmf!!! Men håper jo fremdeles jeg slipper unna med litt morgenkvalme i et par måneder!!!!

*Formen min er heller ikke bra! Jeg er vel 5+4 eller noe i dag, og føler meg skikkelig influensk, uggen og kvalm, på grensa til oppkast i perioder, vondt i kroppen og trøtt og slapp! Gleder meg til disse første ukene er over, det er da man er dårligst, og det er da man ikke sier det til noen, så folk tror jo nesten man er hypokonder =)

Håper vi blir friske og raske igjen etter noen uker, så vi kan kose oss med nurket i magen emoticon Hehe, hypokonder ja.. foreløpig skylder jeg på omgansyken, så får se hva jeg finner på etter denne uka.. kan jo ikke ha det i en evighet, hehe.Har dere sagt det til de nærmeste eller?

kvalmen kommer og går her. Mest på kvelden når jeg lenger meg, men i dag har den vært mer enn vanlig... var ikke så ille i første svangerskapet da kasta jeg bare opp noen ganger og var bare kvalm hvis jeg ikke fikk spist frokost tidlig nok.

Føler meg som dagen derpå. Småkvalm og trøtt. Sitter allerede å planlegge unnskyldinger. Er jo som sagt over måte på hvor lenge man kan ha omgangssyken:P Men kommer nok til å prøve å pine meg gjennom jobb så bra det lar seg gjøre. Ellers kan jeg jo si at ungen er syk. Men jeg tror nok folk tar det kjapt om jeg nevner kvalme.

Regna meg tilbake på sist svangerskap og da var jeg verst uke 5-7 og flinkere til å leve med det de to neste ukene og så mener jeg at de var mer småkvalm de siste ukene opp mot 12. Jeg spydde ikke noe særlig sist, men har høy terskel for å spy. Sitter heller på badegulvet og hyperventilerer og vipper frem og tilbake i timevis isteden for å spy og blir ferdig med det. Hater å spy:P

Back
Topp