Lene1986 Forumet er livet 31 Mar 2011 #1 Ja det er jeg nå.. Har spist litt for mye smågodt på litt for kort tid [&:][&:][&:][&:] Tror det snart blir senga her....
Ja det er jeg nå.. Har spist litt for mye smågodt på litt for kort tid [&:][&:][&:][&:] Tror det snart blir senga her....
Lene1986 Forumet er livet 31 Mar 2011 #3 ORIGINAL: Vand Tror du skal få tittelen Miss smågodtspiser[8D] Hehe.. Hadde nok kansje passet godt. Men etter å ha vært på vekta i dag så tror jeg at jeg må slutte å spise smågodt å drikke cola for en periode [8D]
ORIGINAL: Vand Tror du skal få tittelen Miss smågodtspiser[8D] Hehe.. Hadde nok kansje passet godt. Men etter å ha vært på vekta i dag så tror jeg at jeg må slutte å spise smågodt å drikke cola for en periode [8D]
M *MissMe* Gift med forumet 31 Mar 2011 #4 Mmmm..Nyt det så lenge du kan!!!!!! [:D][:D] *Fikk lyst på smågodt*[8D]
K KathMor Forumet er livet 31 Mar 2011 #5 ÅÅåhhh smååååågodt!!!! Men munnen er full av vonde klumper og prikker... aua [:(] klarer ikke spise sånt
ÅÅåhhh smååååågodt!!!! Men munnen er full av vonde klumper og prikker... aua [:(] klarer ikke spise sånt
Anis Gift med forumet 31 Mar 2011 #6 ORIGINAL: Vand Tror du skal få tittelen Miss smågodtspiser[8D] Mmmmhmmm..miss Candyking[:D]