Kvalm

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Sitter her og er skikkelig kvalmen (igjen!)...trodde kvalmen skulle avta når du rundet de 12 ukene, men føler faktisk for å spy her jeg sitter..!

URGH[:'(]

føler skikkelig med deg!

nå de siste ukene er jeg mer kvalm enn noen gang og spyr mer også... :(

får satse på 4mnd er lykketallet da kvalmen skal gå bort....

ORIGINAL: hopssi

føler skikkelig med deg!

nå de siste ukene er jeg mer kvalm enn noen gang og spyr mer også... :(

får satse på 4mnd er lykketallet da kvalmen skal gå bort....

Usj...er så kvalmen at jeg såvidt orker å gjøre noe som helst, og kreftene...hvor i helsikken har de tatt veien! [:-]

Er snart 15 uker, å sliter enda me kvalme! Det skal begynne å avta i uke 12 for de fleste. Men de sier mellom 12-16 som er normalt. Så du er erke god på dagen akkuratt :) Husk noen er kvalmen også hele svangerskapet og i rykk og napp i svangerskapet :)

ORIGINAL: Tina1988

Er snart 15 uker, å sliter enda me kvalme! Det skal begynne å avta i uke 12 for de fleste. Men de sier mellom 12-16 som er normalt. Så du er erke god på dagen akkuratt :) Husk noen er kvalmen også hele svangerskapet og i rykk og napp i svangerskapet :)

Det har aldri skjedd meg tidligere, så håper jeg slipper det. Har ikke vært kvalm på flere dager, men nå dukket den plutselig opp igjen [:'(]

God bedring til deg [:)]

Har ikke hatt en eneste kvalme dag før jeg var akkuart 11 uker på vei...

Nå har jeg kastet opp alt fra 3-10ganger daglig de siste 5 dagene... Bare jeg hoster litt så kaster jeg opp... Forbanna dritt! Er jo liksom nå det skal gi seg![&:]

Har hørt at det er vanlig med kvalme frem til 18 uker jeg, men jeg skal jo ikke være pessimist...[:)]

Back
Topp