Kvalm

R84

Glad i forumet
på grunn av alt for mye knallgod sjokolademusse vi fikk til dessert når vi var på middag i kveld[8D]  Håper jeg ikke får dilla på det i svangerskapet!

Jeg og venninna mi har begynt å bake kaker jevnlig... spiste siste bit i stad...
Men akuratt i dag blei jeg ikke kvalm.. torsdag da vi lagde den var jeg veldig kvalm[8D]

Får desverre ingen diller når jeg er gravid jeg da.. kjedelig.

ORIGINAL: TonjeJenta

Jeg og venninna mi har begynt å bake kaker jevnlig... spiste siste bit i stad...
Men akuratt i dag blei jeg ikke kvalm.. torsdag da vi lagde den var jeg veldig kvalm[8D]

Ingen svangerskap er like [8D]
Kan jo skje at du får lyst å slikke på murstein eller spise sylteagurk rett fra glasset denne gangen? [:D]

Husker med eldstemann så likte jeg ikke nudler lenger, men ELSKET vaffler. Kunne spist det HVER dag.. gjorde nesten det også gitt.

Men med andremann kan jeg ikke huske at jeg måtte ha det eller det og ikke likte det.. så får da se om det blir no denne gangen.

Men håper da jeg ikke BARE MÅ HA slike ting som igrunn er veeeldig usunt. hehe.. alltid gått opp over 20 kg med pr svangerskap ;)

ORIGINAL: R84

på grunn av alt for mye knallgod sjokolademusse vi fikk til dessert når vi var på middag i kveld[8D]  Håper jeg ikke får dilla på det i svangerskapet!

hehe,vi hadde akkurat det samme i går! Helt nyyyyyyydelig! [:D]

ORIGINAL: Pogues

ORIGINAL: TonjeJenta

Ingen svangerskap er like [8D]
Kan jo skje at du får lyst å slikke på murstein eller spise sylteagurk rett fra glasset denne gangen? [:D]

joda. det kan skje[:)]. Men jeg har nå gått gravid 2 ggr uten noe som helst.
Har aldri pms eller er hormonell når jeg er gravid heller. Jeg er sånn utrakjedelig.
Har alltid hatt lyst til å sende gubben ut midt på natten etter kokosboller eller noe sånt [8D][:D]

Back
Topp