kvalm..

Lille Luringen

Elsker forumet
Assistert-jentene
idag er jeg skikkelig kvalm, men er de vanlig o være de så tidlig.. sånn uke 4-5? Va ikke de i mine andre svangerskap...?[&:]

Blei skikkelig flau her, hadde en alarm-selger her hjemme akkurat og jeg begynte nesten o brekke meg.. Lurer litt på hva han trudde om meg[&:][8D] men men er vel kansje bra o være kvalm.. sånn med tanke på o få noen symptomer[:D] har ikke vondt i puppene i de hele tatt lixom og de har jeg haft med en gang førr...[8D]

Kjedelig med kvalme! Håper at jeg slipper unna det... Enn så lenge ingenting der... håper det varer... tvi-tvi..

Kvalm og svimmel og vonde pupper. Nevnte jeg kvalm og svimmel??? [&:]

prøvde og spise en brødskive i håp om at de ville hjelpe.. men nei her blei de enda verre.. skulle til o ta en banan men fysj.. den åkte i søppla... Jeg kan jo ikek ha de sånn her alerede.. 4uker+4 idag.. jeg ska lixom holde dette hemmlig her til ul.. men ska de bli sånn her så går de jo ikke an.. Kaster jeg opp på jobb så skjønner dom med en gang...[;)]

Huff, ja det var tidlig å bli kvalm[:'(] Får håpe at det roer seg og at det bare er i dag du er så dårlig[:)] Jeg ble kvalm i uke 6 sist og fra uke 7
måtte jeg sykemeldes resten av svangerskapet. Så personlig håper jeg å slippe den delen[:)] Men utenom det så er jeg 4+5 i dag og har innser eneste symptom. Eller det vil si. Jeg er slite. Og trett, men har ikke ømme pupper en gang. Jeg vil ha ømme pupper![:D]

Jeg har vært litt kvalm hele tiden, men i slutten av uke 5 ble det verre og verre. Så fra uke 6 er jeg sykemeldt en stund [:'(]

Back
Topp