kvalm

2x 24November

Forumet er livet
VIP
uff idag har jeg vært skikkelig dårlig[:'(][:'(]
i stad føltes det det ut som jeg måtte spy, men det var opptatt på badet (og der står bøttene og), så jeg la meg i senga for der er det kaldt og mørkt. for å slappe litt av, og plutselig spydde jeg. rakk ikke ut av senga engang[:'(] Heldigvis har jeg en samboer som ikke er "så fin" på det, og beordret meg på sofaeen, og satt igang å tørke opp etter meg. Nå har han skiftet på senga, og holder på å kle på Linus for å ta han med ut å leke i bhg. Men trur jeg skal hive meg med.. fristet med frisk luft[:)]

Usj, ikke greit med den kvalmen[:'(] Så snill samboer du har![:)] Kos dere ute[:D]

Ja frykter jeg komme dit som du er jeg og... Har siste to dagene bare blitt kvalmere og kvalmere..

Før har jeg hatt en litt konstant litt kvalm følelse. Ikke så ille at jeg må spy, vedvarende, men til å leve med.

Nå føler jeg at det kommer mer i bølger over meg, og topper seg helt oppe i halsen... Kommer somregel en rap og så går det litt over, men frykter at dette bare er begynnelsen...

Farris og eplejuice står på handlelista til i morgen [:'(]

noen som har vondt i magen i tillegg til kvalmen eller? akuratt som om det brenner nedi magen og oppover:( av og til er det så gale at jeg blir kvalm når jeg spiser:( ikke mye godt.....

ORIGINAL: Anki24

noen som har vondt i magen i tillegg til kvalmen eller? akuratt som om det brenner nedi magen og oppover:( av og til er det så gale at jeg blir kvalm når jeg spiser:( ikke mye godt.....

Har mye luft, mageknip og *kremt* promping...
Mageknipene er innimellom veldig onde...

ORIGINAL: Påatt

Ja frykter jeg komme dit som du er jeg og... Har siste to dagene bare blitt kvalmere og kvalmere..

Før har jeg hatt en litt konstant litt kvalm følelse. Ikke så ille at jeg må spy, vedvarende, men til å leve med.

Nå føler jeg at det kommer mer i bølger over meg, og topper seg helt oppe i halsen... Kommer somregel en rap og så går det litt over, men frykter at dette bare er begynnelsen...

det er akkurat slik jeg har hatt det siste uka[:'(]

ORIGINAL: SistemannIMagen

ORIGINAL: Påatt

det er akkurat slik jeg har hatt det siste uka[:'(]

grøss og gru!! Jeg skal på ferie om nøyaktig 9 dager... varmere strøk.. Lover dårlig om denne kvalen skal ta seg opp nå...

ushj[:'(] snill mann du har da:):)
jeg har kjennt med uggen idag.
er vel begynnelsen på det hele tenker jeg.
om jeg blir som sist vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Har det akkurat slik jeg også.. Eller; jeg har ikke spydd ennå - men siden i går har jeg gått rundt og følt meg konstant bilsyk. Ubehagelig.. Det eneste som hjelper er å spise litt; så jeg går mer eller mindre rundt og knasker noe hele tida.. [:'(] kommer til å ese ut fortsetter det sånn lenge. 

ja akkuratt som om en går rundt å er konstant bilsyk (godt beskrevet) :) ikke mye godt det der..... men har funnet ut at det eneste som hjelper er å ligge (sove) eller gå å små spise heeeeele tiden..... håper det snart gir seg....

Jeg har også blitt utrolig kvalm de siste dagene. Føles ut som om jeg er skikkelig bilsyk eller utrolig fyllesyk... Veksler mellom senga og sofaen. Kan bli kvalm av den minste ting. For en halvtime var det bassen til naboen... Den hadde en rytme som var skikkelig ekkel [:'(] Håper den gir seg om ikke så alt for lenge[&:]

merker stor forskjell fra sist gang og denne gangen ja. Sist kunne jeg ligger på sofen i timevis, men denne gangen har jeg  jo Linus å ta meg av. Blir ikke mye avslapping da. Legger meg klokka 22.30, men rundt midnatt våkner Linus og holder det gående i noen timer. Og mellom 6 og 7 står vi opp.. [&:][&:]

Jeg må si at jeg beundrer dere som har en liten en i tillegg.. Jeg har jo bare meg selv å tenke på, så jeg skal egentlig ikke klage[8D] Dere gjør en fantastisk jobb!

Back
Topp