Kvalm, vondt i hodet og ryggen,kramper i underliv og mage og generelt dårlig

Lille larven aldri mett

Blir kjent med forumet
Hei! Førstegangs her så jeg forhører meg derfor med dere kontra å google meg frem til en hel del. Har siden torsdag forrige uke hatt stressrier, kynnere og nedpress som har blitt mer intense og hyppige for hver dag. Men i dag føler jeg at jeg i tillegg til dette føler meg dårlig (influensadårlig). Har vondt i korsryggen,hodet og magen,er kvalm og uvell og har både sammentrekninger i nedre del av magen og i livmoren. Slitet med å få i meg mat da det føles som om det er på vei opp med en gang man spiser.

Jeg er 38 + 2 og som sagt er dette første gang jeg er gravid :) Hodet ble konstantert festet i uke 34/36

Erfaringer?

Det der hørtes veldig slitsomt ut! Bra du ikke googler, det kan gjøre vondt værre om man blir mer urolig. Jeg ville ringt til føden og beskrevet akkurat det du skriver her. Høres ut som om kroppen din er ganske sliten. Og det blir jo ikke bedre av at du ikke får i deg mat.
Jeg ringte føden pga flere netter med supervonde menssmerter og knallharde kynnere gjennom hele natten som liksom ikke blir noe mer, bare holder meg våken. Var redd for å liksom bruke opp alt kruttet før det engang er igang :) De rådet meg til å ta Paracet og så ringe igjen og evt komme inn og få noe sterkere om jeg ikke kan sove og blir for sliten. Så ring og få litt råd fra ekspertene!
Lykke til :)

Det der hørtes veldig slitsomt ut! Bra du ikke googler, det kan gjøre vondt værre om man blir mer urolig. Jeg ville ringt til føden og beskrevet akkurat det du skriver her. Høres ut som om kroppen din er ganske sliten. Og det blir jo ikke bedre av at du ikke får i deg mat.
Jeg ringte føden pga flere netter med supervonde menssmerter og knallharde kynnere gjennom hele natten som liksom ikke blir noe mer, bare holder meg våken. Var redd for å liksom bruke opp alt kruttet før det engang er igang :) De rådet meg til å ta Paracet og så ringe igjen og evt komme inn og få noe sterkere om jeg ikke kan sove og blir for sliten. Så ring og få litt råd fra ekspertene!
Lykke til :)
Tusen takk for at du tar deg tid til å svare! Det setter jeg stor pris på :) Jeg skal til Jordmor i morgen, så jeg forsøker å holde meg (med mindre det blir for ille) frem til da. Håper på en god natts søvn frem til det :)

Slit med samme influensasymptom som deg.. spesielt dei dagane eg er sliten (både psykisk og fysisk..).. for min del er det nok kroppen som ber meg roe ned, for ein dag eller 2 på sofaen pleie å hjelpe[emoji4]

Back
Topp