Kvalm, uvel og vondt i magen..

Guttemamma92

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Igår natt ble jeg plutselig skikkelig kvalm, og fikk deretter vondt i magen.. Jeg lå og skreik av at jeg var så kvalm.. Fikk til litt på do, men det letta bare litt på magen, men ikke på kvalmen.. ble litt bedre så til slutt sovner jeg.. Idag når jeg våknet hadde jeg fortsatt litt vondt i magen, men det gikk over og jeg dro på skolen..

da vi var å handlet idag fikk jeg det samme tilbake og måtte bare dra hjem.. Har ligget siden, og kvalmen er LITT bedre, men er fortsatt ganske uvel.
er 33+1 idag, og har en god del vann i kroppen.. går på høydose jern og c-vitaminer.
har tidligere plagdes litt med hjertebank og høy puls og BT, men det er bedre nå føler Jeg er ikke redd for at det er sv.forgiftning, men er lei av at alt er ubehagelig..
noen flere?? Ja, jeg kan ringe føden å fortelle om det- men føler ikke at derernoe så "galt". I tillegg haaater jeg å ringe.

Du får trøst dæ me d at du snart e færdi å at du får sjå resultate om ikke mang ukan :)

Ring legevakta for sikkerhets skyld. Du kan heller ringe ei gang for mye enn ei gang for lite :)

Samme med meg. Tror det var jernen jeg tok. Bytta til aminojern. Er fortsatt kvalm da. Men men.... jernlagrene mine er helt tomme så må jo ta jern. ...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg fikk beskjed om å ringe legevakt- så jeg gjorde det.
Har ikke kjent noe idag- men de rundt meg er så nervøse og redde, at æ jeg måtte.. :p
Så skal dit klokken 6, for da er det lege der- så får jeg levert en urinprøve å sjekket opp! :)
Samboer og svigermor er helt på tuppa..

Back
Topp