Kvalm under trening?

snerkulf

Forelsket i forumet
Flere som blir kvalm av å trene? Gikk en litt lengre tur for noen dager siden, akkurat passelig tempo men var kvalm hele veien... I går var jeg en liten tur på treningssenteret igjen etter gammelt, gikk på ellipsemaskin i ca 20 min, løftet litt frivekter og tok noen armhevinger. Skikkelig kvalm hele veien... :(

Flere som har det slik? Og skal jeg ta hensyn til det? Må bare understreke at det var ikke noe hardtrening eller høy puls involvert, jeg har bare lyst til å komme litt i gang igjen :)

Jeg var kvalm under hele svangerskapet, men kunne bli fort svimmel under fysisk aktivitet.

Har du forsøkt å være oppmerksom på inntak av mat? Og vann?

Jeg prøvde meg med trening i går, spinningsykkel på egenhånd. Ble skikkelig uvel og strevde resten av kvelden. Kvalm og veldig høy puls. Har meldt meg på time i dag, men skal være veldig forsiktig. I tillegg skal jeg ha en aktiv dag på forhånd, ikke gå rett fra sofa til trening :)

Slik er det her og :( Hahaha. Ikke noe trening her for å si det slik. Dessuten mister jeg pusten av å gå opp trappa :'D
Huff ja :D akkorat sånn:) såsnart pulsen blir høy så kommer kvalmen og følelsen av å besvime..
Å det er bare ved å komme seg opp en trapp
.. så noe trening blir det ikke på denne siden av året :)

Ja det er ikke akkurat høyintensiv trening jeg bedriver :P

Var hos legen i dag og hun anbefalte å gå tur (hvilket jeg gjør nesten hver dag), og å løfte litt vekter. Så da blir det det. Ikke noe mølle eller ellipsemaskin pga bekkenet mitt.

Jeg prøvde meg med trening i går, spinningsykkel på egenhånd. Ble skikkelig uvel og strevde resten av kvelden. Kvalm og veldig høy puls. Har meldt meg på time i dag, men skal være veldig forsiktig. I tillegg skal jeg ha en aktiv dag på forhånd, ikke gå rett fra sofa til trening :)

Kan melde om at en aktiv dag var løsningen :)
I dag fullførte jeg spinningtimen i god form :)

Back
Topp