Kvalm under mensen

Askeladden

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
MayDay2021
Flere som blir kvalm/uggen under mensen eller er det bare meg?

Ble ikke det på p-piller, men dette er første mensen etter pilleslutt.

Jepp. Er generelt sett sensitiv til hormoner og har ofte kvalme under eggløsning og før og under mensen. Opplever også kvalme under amming.

Aldri opplevd dette før. Hatt mensen siden fredag. Begynner å gi seg nå, men jeg er om mulig enda mer kvalm i dag.

Har også mye mer luft og raper oftere enn før.

Skulle tro jeg var gravid, men jeg kan jo ikke være det når jeg har hatt mensen i 5 dager vel?

Jeg slet med ekstremt mye kvalme ved mensen når jeg var yngre. Etter å begynt på p piller ble det borte. Etter pilleslutt ble jeg gravid på første eggløsning. Har aldri vært kvalm igjen..

Jeg sluttet på p-piller i april 2017 og hadde mensen to ganger før jeg ble gravid i august 2017. Den gangen var jeg aldri kvalm.

Litt rart at jeg blir kvalm nå, hvertfall på slutten av mensen, jeg blør nesten ikke.

Hvis du er usikker så ville jeg tatt en test :)

Kan ta en test, men det er jo 99 % sikkert at den er negativ.

Kan jo ikke være gravid så mye som jeg har blødd.

Må ta en test i dag, mensen er over, men jeg er fortsatt kvalm.

Blir veldig overrasket om den testen er positiv.

Er sikkert relatert til pilleslutten, tenker jeg.

hardt for kroppen med «vanlig» mensen.
Bare så rart at kvalmen fortsetter...

Testen var negativ.

Skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt er kvalm.
Kan det være stress?

Hver gang jeg ikke vet hvorfor jeg er dårlig, konkluderer jeg med det :sick009:sick009

Testen var negativ.

Skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt er kvalm.
Kan det være stress?

Hver gang jeg ikke vet hvorfor jeg er dårlig, konkluderer jeg med det :sick009:sick009
Kan være sykdom og det kan være at du har overbevist deg selv om at du er gravid:dontknow

Back
Topp