Gravidjente86
Andre møte med forumet
Noen andre som bare Elsker symptomene? De betyr jo at det er liv i leiren. Jeg går å kjenner etter, åh ja jeg er kvalm i dag også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kvalmen er jeg ikke så glad i, for har ikke vært så lenge kvalm med de to andre! Men samtidig, så er jeg bare så glad over at jeg har et lite liv i magen, så det tåler jeg![/QUOTE Deilig å vite at det er liv
Føler med deg og kan si meg enig. Kaster heldigvis ikke opp å mye.Endel symptomer syns jeg er helt ok, for det minner en jo om den lille som vokser og utvikler seg i magen <3 MEN, konstant kvalme med tilhørende oppkast 5-10 ganger i døgnet, lavt blodtrykk og nesten-besvimelser daglig, null energi samt standardplager som ømme pupper, murringer i magen, forstoppelse, halsbrann og et snev av diaré, DET er IKKE FANTASTISK! Dagens klaging! Hehe!
Hehe, spot on! Så enig!Sorry meg men er ikke glad for kvalmen. Glad for alle andre symptomer men IKKE kvalmen! Syns ikke det er vits i å være kvalm , iallefall ikke så kvalm som jeg er, faen skal vi ikke gjennom nok liksom. Men for all del.. kos deg med kvalmen! Jeg tar Afipran så lenge!
du må passe på deg selv! Dessverre få andre som gjør det....*rekker opp handa*
Jeg er hjemme fra jobb i dag pga kvalme og svimmelhet.
Tok litt av på jobb i går kveld (skulle komme inn en sjef fra Esso i dag), så da sjefen dro i seks-tia i går sa han bare "pass på at alt er fylt i hyllene og vaska før du går da" , så jeg sprang rundt med fulle bruskasser , vaska gulvene og doene og alt i alt litt for mye.. Kom hjem og svima nesten av på kjøkkenet. Mista bare vannglasset i vasken og skalv.. skikkelig ekkelt!
Det er forskjell på å være litt kvalm og være KVALM. Å prøve å fungere når du konstant må prøve å unngå å spy (og ikke vise det til noen), tror jeg det er få som elsker. Spyr man i tillegg 10 ganger om dagen er man i dårlig form pga kroppen ikke får nok/riktig næring og væske.Noen andre som bare Elsker symptomene? De betyr jo at det er liv i leiren. Jeg går å kjenner etter, åh ja jeg er kvalm i dag også![]()
Så sjefen hørtes litt muggen ut da jeg sa ifra at jeg ikke kom. Men det får bare væredu må passe på deg selv! Dessverre få andre som gjør det....
Fatter at man ikke elsker å spy er ikke helt psyko. Jeg som har ønsket barn lenge er så lykkelig for alt som skjer, det at man er kvalm går jo over etterhvertDet er forskjell på å være litt kvalm og være KVALM. Å prøve å fungere når du konstant må prøve å unngå å spy (og ikke vise det til noen), tror jeg det er få som elsker. Spyr man i tillegg 10 ganger om dagen er man i dårlig form pga kroppen ikke får nok/riktig næring og væske.
Ømme voksende pupper, hyppig tissing etc tror jeg de fleste lever fint med.