Kvalm, sure oppstøt og..

Soulchild

Betatt av forumet
..oppgulp.
Deilig...:confused:

Har det fortsatt slik hver eneste dag. Er også nødt å ta en lur på dagen,for hvis ikke sovner jeg likevel stående.
Men når jeg våkner etter luren min, kjenner jeg at jeg er alltid ekstra kvalm, har mat i halsen og må bevege meg rolig for å ikke gulpe det opp. Herregud så lei eg e..:mad:

Jeg har gode matvaner, og har faktisk bare innsett at jeg ikke blir bedre.. Føler også det ikke hjelper på at tarmene mine trøkkes oppover, men var like gale for 10 uker siden..:-/
Mange som er slik enda?

Uff, hvor kjedlig. Kan du ikke spørre lege om råd da? Jeg har det bare slik innimellom jeg.. Går litt i perioder.. Men er ikke så ille..
Men det med søvn det gjør jeg da.. Sover et par timer på ettermiddagen også.. :) Hadde ikke klart dagen uten.

Det må være slitsomt. Jeg har en del halsbrann, men den lindrer jeg med lovehearts :)

For halsbrann prøver jeg å drikke et glass kulturmelk eller biola ca en time før jeg legger meg, eller når jeg kjenner at det er surt og oppstøt.

Halsbrann og sure/ekle oppstøt har jeg også, ubehagelig! Det er mest om kvelden., jeg prøvde lovehearts, trodde det funket, men funker ikke sånn kjempebra på meg..Har prøvd youghurt, det funker., også mandler=)

Har prøvd det meste. Har funnet noe som funker på halsbrann..men er kvalm hele tiden selv om,og gulper opp mat:eek::eek::eek: helt krise. Men snart "bare" 3 måneder igjen ;-)

Usj. høres ikke særlig ålreit ut nei:( Ja, hehe, godt det "bare" er tre mnd igjen;p

Har prøvd det meste. Har funnet noe som funker på halsbrann..men er kvalm hele tiden selv om,og gulper opp mat:eek::eek::eek: helt krise. Men snart "bare" 3 måneder igjen ;-)

Er det det samme med all mat, eller varierer det litt etter hva du har spist? Hmmm... Ikke bra når du går slik!

Hørtes ikke ut som noe man ønsker å bli vant med... Det er utrolig hva man tåler når det gjelder de gullene i magen :)

Kan det ha noe med krydder å gjøre?
Jeg pleier å ha med meg litt nøtter på jobb, og har tenkt over at det ofte er de dagene jeg har spist litt chillinøtter at jeg får halsbrann.. Det blir vel for sterkt.
Det er rart hvordan man reagerer på mat.. Jeg klarer nesten ikke spise egg lenger, hverken kokt eller stekt. Blir så kvalm i magen av det! Og taco, det pleier vi ha hver fredag! men til min samboers forskrekkelse klarte jeg ikke spise det de første tre månedene ca. Det har gått seg til nå heldigvis, men jeg bruker mindre krydder enn før :)

Nei, vi har alltid pleid å spise mye krydder, men har vært veldig nøytral med alt fra dag 1. Litt fordi eg ikke liker noe..:p

Spiser gjerne bare skiver, med ost. Eller annet lett pålegg.. Og har jo eksperimentert med mengde/variant av pålegg hvilke type brød..men i ingenting ser ut til å virke.
Så har vel egentlig bare innsett at dersom det går over av seg selv, skal eg rope hurra.. :p:)

Mot halsbrannen veit jeg hvertfall at LINK har blitt min bestevenn :) funker fort og bra :)

Back
Topp