Kvalm.... Sulten!!

Sandrapusen

Forelsket i forumet
Kvalm, Sulten, kvalm, sulten.... sånn går dagene....

Jeg blir så kvalm når jeg er litt sulten, så blir jeg kvalm etter jeg har spist blæh :P
2 timer etter et måltid, da er jeg sulten igjen, og kvalm igjen!!!
Hvis jeg rører meg for mye, ja da blir jeg kvalm....

Hva hjelper her da tro??

Sånn har jeg det av å til å, passer på å spise før jeg blir sulten:) men hver 2 time har jeg heldigvis ikke:) er vel ikke bare bare å spise hele tia :p håper det går over:)

Usj, sånn har jeg det også! Syns ikke noe hjelper :(

Samme hær :-(

Spise ofte og lite og passe på å ikke bli sulten???

Spise ofte og lite og passe på å ikke bli sulten???
Jo, det skulle hjelpe må vite, men når man da blir kvalm etter at man har spist?! hehe Skal ikke være enkelt :)

Tror jeg publiserer samme ordet i hundre innlegg nå men....... INGEFÆÆÆÆÆR!!!!

Det er bare så genialt mot kvalme!!! :D :D :D

Jupp hehe, her er det slik. Blir jeg biiiittelitt sulten blir jeg kvalm, prøver jeg å spise litt blir jeg kvalm. Unngår å spise = Megakvalm, spiser meg god og mett= superkvalm. Jaddaaaa. Lovley!

Jupp hehe, her er det slik. Blir jeg biiiittelitt sulten blir jeg kvalm, prøver jeg å spise litt blir jeg kvalm. Unngår å spise = Megakvalm, spiser meg god og mett= superkvalm. Jaddaaaa. Lovley!

takk å pris for at vi er flere!! det er så ekkelt! åså blir jeg liksom ikke kvalm nok til å spy, men til å brekke meg :P

Jeg blir kvalm bare ved tanken på Ingefær. blæh....

uff da... liker du det ikke? prøvd bare å raspe litt over en salat? Ellers så finnes det smakløse kapsler på apotek. Var gull verdt for meg ;)

Jeg tok ingefær og blandet i solbærtoddy nå, og det var ikke så verst.. Hjalp ikke så mye på kvalmen da..:(

Jeg tok ingefær og blandet i solbærtoddy nå, og det var ikke så verst.. Hjalp ikke så mye på kvalmen da..:(

merkelig, det hadde knalleffekt på meg :) synd da... :)

takk å pris for at vi er flere!! det er så ekkelt! åså blir jeg liksom ikke kvalm nok til å spy, men til å brekke meg :p
Samma her. Sitter nesten og ønsker jeg kunne spy. Kanskje det blir bedre etterpå liksom. Sukk!

uff da... liker du det ikke? prøvd bare å raspe litt over en salat? Ellers så finnes det smakløse kapsler på apotek. Var gull verdt for meg ;)
Har prøvd disse kapslene. Var ikke smaksfrie på vei opp gitt. Blir kvalm av tanken på de bare jeg nå :p

Har prøvd disse kapslene. Var ikke smaksfrie på vei opp gitt. Blir kvalm av tanken på de bare jeg nå :p

Ok, de stilna kvalmen min. Men nå var sikker ikke jeg så hardt angrepet av gravidkvalme, jeg var 11 uker på vei og hadde omgangssyke... :p

Ok, de stilna kvalmen min. Men nå var sikker ikke jeg så hardt angrepet av gravidkvalme, jeg var 11 uker på vei og hadde omgangssyke... :p
De funker nok på de fleste, så er et godt tips! :) jeg tok de da jeg skulle på båt. Funka dårlig, og nå orker jeg ikke tanken ;)

De funker nok på de fleste, så er et godt tips! :) jeg tok de da jeg skulle på båt. Funka dårlig, og nå orker jeg ikke tanken ;)

ser den da, alle er forskjellige, det er vel ingenting som kan virke like bra på alle :)

Back
Topp