kvalm,sulten,sinna,kvalm ... OSV

Lykke liten

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Hei.

Andre som sliter med dette om dagene? virker som om ein har kommet inn i en ''ond'' sirkel som ein ikkje kommer seg ut i fra.

å jeg trodde du snakket om meg nå... hehe ja har det virkelig sånt. husker nå hvor slitsomt det var de første mnd i svangerskapet.

uff ja :/ Eg hadde ikkje noe serlig til plager med mine 2 første barn. Hva bare uggen på kvelden når eg gikk med datteren min de første ukene. Men dette her tar kaka :/ har våre kvalm å uggen siden eg hva 3+2 :/ e 5 uker nå el rettere sakt i morgen.

Hei:) hiver meg på denne. Er ikke sint.. he he.. men har vært det.
Er veldig kvalm. Har ikke lyst på mat, men kjenner at jeg er sulten. Nå steker guttungen seg en pizza og jeg synes det stinker:( veldig slitsomt!) Trøsten må være at det er en fase som går over:)

Hehe, kjenner igjen denne :p Men eg e veldig sulten på kvelden da, el har brukt å være men ikke i kveld. HAr ikke norket å spise noe i dag nesten.

Her svinge humøret som bare det :p kan gå fra veldig glad til å irretere meg øve bagateller :p så ser er noe rørende på tv å begynner å grine :p JA får se på det som ein fase som forhåpentligvis går fort øve, e ganske så slitsomt ja, ikke bare for meg men for samboeren og som må høre på alle klagene mine :p

å jeg trodde du snakket om meg nå... hehe ja har det virkelig sånt. husker nå hvor slitsomt det var de første mnd i svangerskapet.
Ha ha henger meg på denne! Aldri vært gravid før, men det er ikke for pyser det her! :P

-Taster fra appen-

Ingenting....begynner å lure på om jeg er gravid(?!?). Eneste symptomene, er at mensen har uteblitt og at gravidtesten viste positivt.

Ingenting....begynner å lure på om jeg er gravid(?!?). Eneste symptomene, er at mensen har uteblitt og at gravidtesten viste positivt.
Det er fine symptomer å ha det, de andre grufulle kommer nok når du minst venter det. Men uansett skal du ikke bekymre deg :)

Humør og form går opp og ned minutt for minutt:P hormonell ja! heldigvis ikke så kvalm enda. Det kom rundt uke 6 sist, så prøver å nyte tiden før det! Jeg brukte akupressurarmbånd sist med hell:) også når jeg sov, siden rommet pleide å spinne rundt når jeg la meg på kvelden:P

Føler meg egentlig syk om dagen. Har stressende drømmer hele kvelden, og fra jeg våkner og ut dagen har jeg en ekkel sulten/kvalm følelse i magen samt null matlyst (utenom det jeg craver akkurat der og da...). Jeg er så glad for at det er spire i magen, men må innrømme at det er ganske slitsomt å gå gravid om dagen :p

Ikke bekymre deg om du ikke har så mange symptomer , de kommer ;) prøver å tenke posetivt på at det som er slitsomt nå er så vert det til syvne og sist. Tenk at vi er så heldige å få ha den lille i magen :D stor glede bruker å litt slit på forhond ;) men skal ærlig innrømme at eg gleder meg til kvalmen er over :)

Det er fine symptomer å ha det, de andre grufulle kommer nok når du minst venter det. Men uansett skal du ikke bekymre deg :)

Det er sant...håper det blir som sist. Eneste jeg merka var at magen ble større...men, oddsen er vel stor for at jeg er like heldig nå.

Back
Topp