Kvalm, sliten og halsbrann

Maian

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Junilykke2018
Må bare klage litt. Sitter på jobb å er så dårlig, men det kommer liksom plutselig brått på, så er det over, men er små kvalm hele tiden. Har halsbrann, noe jeg syns er latterlig tidlig. Er også sliten og trøtt, men det kan skyldes omgangssyken i helgen, og lite søvn de siste nettene.
Boksen har også begynt å stramme seg over magen, skikkelig ubehaglig.
Har helst lyst til å gå å legge meg, bra det snart er juleferie. Er kun 5+2.

Jeg har også halsbrann, det er visst vanlig pga slappere lukkemuskel :( Hjelper det å spise? Jeg må spise hele tiden, og det eneste jeg får ned er loff. :P Går på høykarbo for tiden? Hva med å sykemelde deg til etter ferien? Jeg har forresten begynt på ta bvit, og tror det hjelper! :)

Hadde halsbrann i forrige svangerskap også, men da kom den mye senere, da var caviscon (eller hva de nå heter) og love hearts min beste venn. Men det er ikke så gale enda. Off bare tanken på å sykemelde meg skremmer meg, vet ikke hvorfor, får alltid dårlig samvittighet når jeg er syk å må vær hjemme fra jobb. Men har heldigvis en ganske grei sjef, og fleksi tid så ordner meg fri om jeg må. Trur også vi tar avspasering i jomjulen.

Hva er b-vitaminer? hjelper det?
Jeg er ikke noe flink til å spise ofte, jeg får begynne med det, vet det skal hjelpe mot kvalmen.

Jeg spiste hello kitty fizzy hearts, de funka MYE bedre enn love hearts, bare som et tips ;) halsbrann er noe herk! Fikk det ekstra mye om jeg spiste mat med mye tomat i!

Har kjøpt vanlig b-vitamintilskudd på apoteket og tar vanlig dose. I tillegg tar jeg multivitaminer.

Skal skal jeg ut å kjøpe hello kitty, b-vitaminer og omega 3 i dag :)

Back
Topp