Kvalm , slapp og trøtt

Supermamma x 4

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
nå har jeg vært kvalm siden ei og ei halv uke før ikm. Er også så trøtt og slapp . Håper det går over snart . Lyst å jobbe men klarer nok ikke det nei . Var ikke så dårlig forrige svangerskapene . Men har vell kanskje noe med at jeg har fått lavt stoffskifte i tillegg . Flere som er i dårlig form ?
 
Æsj da. Kjedelig å få intens kvalme så tidlig i svangerskapet. Er det like ille hver dag og hele dagen?
 
Jeg er i uke 6 og våknet i natt å var kjempedårlig!
Det var ikke slik forrige svangerskap,så håper det går raskt over!

Krysser fingrene for deg også
 
Jeg er foreløpig i bedre form enn sist. Trøtt og sliten, men ikke så kvalm enda (5+3).
 
Jeg er sånn uggen konstant. Og så er magen sånn øm. Som at jeg har vondt i magen liksom uten å ha mageknip. Er nok mye som skjer i kroppen nå ja. I uke 6 jeg og...
 
Ja, veldig kvalm og trøytt her og. Det starta her og omlag 1 veke før ikm. Men for meg har det vore sånn med dei andre og. Eller med eldste kom kvalmen litt seinare, men med dei to neste starta det før IKM.
 
Æsj da. Kjedelig å få intens kvalme så tidlig i svangerskapet. Er det like ille hver dag og hele dagen?
Vært litt forskjellig men siste dagene kjenner jeg det hele dagen . I natt våkna jeg flere ganger av kvalme . Spydde i dag tidlig :/ jeg har isåfall fått bevist at man kan få symptomer noen dager etter befrukting
 
Jeg har kastet opp de tre siste dagene. Kvalm bare jeg tenker på mat og ser kjøkken, eller lukter mat. Har lavt stoffskifte jeg å. Men usikker om det kan ha noen sammenheng
 
Jeg har kastet opp de tre siste dagene. Kvalm bare jeg tenker på mat og ser kjøkken, eller lukter mat. Har lavt stoffskifte jeg å. Men usikker om det kan ha noen sammenheng
Tenkte på det med trøttheten og slappheten kunne ha en sammenheng med stoffskiftet siden jeg ikke har vært sånn i de andre svangerskapene :) hvordan oppfølging får du i forhold til stoffskiftet ? Jeg tar blodprøver for å se om jeg må øke medisineringen
 
Jeg har kastet opp de tre siste dagene. Kvalm bare jeg tenker på mat og ser kjøkken, eller lukter mat. Har lavt stoffskifte jeg å. Men usikker om det kan ha noen sammenheng
God bedring . Har det på samme måte selv ;/
 
Jeg tar blodprøver jeg å. Skal ta en gang i mnd for å se om jeg trenger justering. Har ikke vært gravid før så vet ikke. Men er utrolig trøtt og uopplagt. To uker før ikm så sov jeg og kaldsvettet. Trudde det var stoffskiftet, men var graviditet.
 
Back
Topp