Kvalm på kvelden

Prikk11

Gift med forumet
Den siste uka har jeg blitt så kvalm på kveldene, føler meg stappa også enda jeg ikke har spist. Noen fler som har det slik?

Er det fordi det presser på magesekken kanskje?[&:]

Ja bebin presser jo på alle invollene våre nå så kan være derfor ja[:'(]Usj..god bedring[:)]

ORIGINAL: håperpåentil

Ja bebin presser jo på alle invollene våre nå så kan være derfor ja[:'(]Usj..god bedring[:)]

Takk takk :)

Ja, det virker ganske logisk egentlig. Heldigvis kaster jeg ikke opp da, men det er veldig ubehagelig[:-]

Sliter litt med kvalme jeg og. Spesielt om jeg er så "dum" at jeg bøyer meg. Og også hvis jeg "stresser" det minste...

ORIGINAL: phoebetutta

Sliter litt med kvalme jeg og. Spesielt om jeg er så "dum" at jeg bøyer meg. Og også hvis jeg "stresser" det minste...

Akkurat sånn har jeg det også. Var så kvalm de 15 første ukene av svangerskapet, og orker ikke begynne på igjen med det nå... Men det er visst ikke så uvanlig, har jeg hørt.

Jeg er ikke direkte kvalm. Men det siste jeg har spist har en tendens å ikke gå videre ned i systemet. Ligger og smågulper en stund før det til slutt går videre ned. Høres ganske ekkelt ut kanskje....men sånn er det. Og jeg regner med at det ikke akkurat blir bedre med tiden fremover når magen blir større og presser mer på magesekken :( jaja....

samme her.. Men er helt vanelig at det kommer mot slutten.. som dere andre skriver merker man det blir trangt oh babyen klemmer på ting.. hehe:)

Back
Topp