Kvalm på jobb

Maur Asto

Gift med forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Er det bare meg som sitter på kontoret mitt grønn i fjeset fram til lunsj hver dag? Prøver å late som ingenting overfor kolleger for de skal ikke få vite om det ennå, men det begynner å bli vanskelig. Aller helst skulle jeg ikke begynt dagene på jobb før 12 hvis det hadde vært opp til meg. Har salte kjeks i skuffen og spiser på mintdrops, men det er like kjipt hver morgen. Og jeg har ikke lyst å kaste opp på fellesdo på jobb heller, for da kan jeg like gjerne annonsere svangerskapet for hele bedriften. Noen som kjenner seg igjen eller har råd å komme med?

Nå er kvalmen som dugg for solen. Etter lunsj er jeg samme gamle jenta så jeg har vel ikke lov til å klage for mye. Har eget kontor, men det er sykt lytt her, så selv om poseløsningen virket bra, tar jeg ikke sjansen på noe sånt. Har heldigvis ikke spydd til nå i svangerskapet, så det er bare å krysse fingre og tær for at spya holder seg borte.

Må være utrolig kjipt å være sykemeldt pga kvalme. Føler nesten jeg jusker litt når jeg klager på min grønne tilstand når andre har det så mye verre. Så da er det vel jeg som skal ønske god bedring!

Takk for svar. Mye bedre nå!

jeg har aldri hadd sånn svangerskaps kvalme.. ingen antydning... å gla er jeg for d[:D]

Kjenner meg noe så grådig igjen[&:] I dag brakk jeg meg i bilen på vei til jobb..mmmmmm for en start..not!!!!
Jeg har opptil fire-fem samtaler om dagen med forskjellige mennesker, pluss samarbeidsmøter og greier, og jeg må si jeg føler meg ganske så opplagt til det nå[&:] Men har nå halv sykemelding så jeg jobber mindre pr uke nå som jeg er så kvalm. Men de på jobben vet det allerede for det ble ganske så tydelig under møter og lunch at noe var annerledes.. God bedring iallefall!!!!

Back
Topp