Kvalm på jobb

ProsjektBaby

Flørter med forumet
Noen som er kvalm/spyr på jobb og stresser med at noen skal oppdage det? :p Jeg er ganske kvalm, men har klarte holde meg på jobb, men er utrolig stresset for at jeg må løpe å spy, og at jeg skal komme ut fra doen og det skal stå noen i kø som har skjønt det :p eller bare det at jeg må løpe så fort fra avdelingen avslører meg. Foreløpig har det gått greit, men nå har jeg bare hatt en dag på jobb siden jeg ble gravid, så frykter det fortsatt kan bli utfordrende å være dårlig uten at det oppdages ;-)

Har foreløpig ikke vært kvalm mens jeg har vært på jobb :) Men er igrunn ikke så redd for det, gjør meg ingenting om de skjønner det. Flere som vet at vi begynte å prøve uansett, så kommer vel ikke som noen stor overraskelse ;)

Kvalm ++, men har foreløpig kun vært med det (ikke oppkast). Blir det verre enn det det er nå, kommer jeg nok til å holde meg hjemme [emoji55] ..jobber på en sengepost på sykehus.

Har foreløpig ikke vært kvalm mens jeg har vært på jobb :) Men er igrunn ikke så redd for det, gjør meg ingenting om de skjønner det. Flere som vet at vi begynte å prøve uansett, så kommer vel ikke som noen stor overraskelse ;)
Åå, da slipper du hvertfall stresse med å holde det skjult hvis du skulle bli kvalm på jobb :) håper du slipper unna det uansett ;-)

Kvalm ++, men har foreløpig kun vært med det (ikke oppkast). Blir det verre enn det det er nå, kommer jeg nok til å holde meg hjemme [emoji55] ..jobber på en sengepost på sykehus.
Ja kanskje ikke alle jobber som passer så godt å være så dårlig på, jeg jobber i barnehage og det er ikke alltid så lett å løpe fra - ikke alltid det passer eller er forsvarlig. Så håper jeg slipper å måtte det :) og at bleiene ikke blir et for stort problem :-p

Jeg har sagt det til noen av kollegaene mine. Har sluppet unna spy, men vært kvalm innimellom. Jobber på ett sted det egentlig ikke er bare å løpe uten videre, så greit å ha sagt fra i tilfelle :)

Jeg håper virkelig ikke jeg må spy på jobb. Er lærer, og har litt problemer med å komme meg tidsnok til et do mellom kl. 8 og 14...!

Det problemet har jeg ikke og har heller ingen planer om å få det :P :)

Jeg håper virkelig ikke jeg må spy på jobb. Er lærer, og har litt problemer med å komme meg tidsnok til et do mellom kl. 8 og 14...!
Eg er også lærar. Frykta er å måtte forlate klasserommet. Er ikkje alle elevgruppene det er forsvarlig å forlate om så berre for nokre minutt, desverre. Og er som regel aleine i klasserommet.

Men eg har heldigvis ikkje hatt slik akutt kvalme. Håpar det ikkje kjem heller [emoji4]

Noen som er kvalm/spyr på jobb og stresser med at noen skal oppdage det? [emoji14] Jeg er ganske kvalm, men har klarte holde meg på jobb, men er utrolig stresset for at jeg må løpe å spy, og at jeg skal komme ut fra doen og det skal stå noen i kø som har skjønt det [emoji14] eller bare det at jeg må løpe så fort fra avdelingen avslører meg. Foreløpig har det gått greit, men nå har jeg bare hatt en dag på jobb siden jeg ble gravid, så frykter det fortsatt kan bli utfordrende å være dårlig uten at det oppdages ;-)
Søppelbøtte er tingen [emoji12]
Skyld på noe du har spist.
Og tyggis kan kanskje hjelpe. Frisk smak.

Har kontorjobb, men er mye rundt omkring i løpet av dagen. Nå begynner den kvalmen å bli veldig plagsom. Var nettopp noen som sa til meg at jeg så litt sliten ut [emoji85]

Jeg har til nå bare spydd to ganger på jobb. Og jeg klarer ikke å spy stille. Så den ene gangen hørte klienten min det. Flaks det var mamma som lå på benken min og da måtte jeg jo fortelle henne at hun skal bli mormor igjen. [emoji173]️
Den andre gangen var jeg alene på klinikken.

Jeg var mye kvalm sist og kasta opp både på vei til og fra jobb og på jobb. Men det var ingen som merka det.

Hadde jeg blitt ferska i å kaste opp hadde jeg nok sagt jeg hadde fått omgangssyke, dratt hjem og blitt hjemme dagen etter :angelic:

Anbefaler alle, som arbeidsgiver, å være ærlig med sjefen om problemet. Da har man en god alliert og den som merker først om man presterer litt dårligere. De har jo taushetsplikt og vil vel alle bare alt godt? Og beste er om sjefen tillater en å ta en time-out i løpet av dagen, flere ganger ;)

Anbefaler alle, som arbeidsgiver, å være ærlig med sjefen om problemet. Da har man en god alliert og den som merker først om man presterer litt dårligere. De har jo taushetsplikt og vil vel alle bare alt godt? Og beste er om sjefen tillater en å ta en time-out i løpet av dagen, flere ganger ;)

Det funker jo om sjefen er fornuftig, det er det dessverre ikke alle som er...

Ja, etterhvert kommer jeg til å fortelle noen, men kvalmen kommer ofte veldig tidlig. Jeg var veldig glad jeg ikke fortalte noe sist (siden jeg mistet) og kommer nok med å vente med å fortelle så langt det lar seg gjøre. Jeg er ikke komfortabel med å dele mye privat med de jeg jobber med, selv om det bare er hyggelige folk. Jeg jobber på stor skole og har veldig mange kollegaer og mange forskjellige i ledelsen å forholde meg til daglig, så det er ingen enkeltperson som kan dekke for meg heller. Håper jeg er mindre kvalm denne gang og kan komme unna med en liten omgangssykeløgn i verste fall :)

Er heldigvis ikke så veldig kvalm :) er noe uggen utløpet av dagen bare:) har ikke kastet opp hittil :) men tror folk på jobb hadde skjønt det om jeg hadde kastet mye opp :)

Back
Topp