Kvalm på ettermiddagen

Dointome

Andre møte med forumet
Hei,

Jeg er 6+4 idag, og opplever at jeg bare er kvalm på ettermiddag/kveldingen. Sjeldent på morningen og utover dagen.
Noen som har opplevd det samme?
Er dette normalt?

Er jo selvfølgelig glad jeg slipper å være kvalm på dagen, men så går dette også utover middagen, da jeg blir kvalm av tanken på noe middag som helst :wacky:
 
Har det helt likt og er 6+5 :) Etter å ha spist middag er verst og alle luktene av mat
 
Jeg er mest kvalm på morgenen og kvelden :depressed: Hender jeg bare må legge meg siden jeg er kvalm :hilarious: er 6+5
 
Hei,

Jeg er 6+4 idag, og opplever at jeg bare er kvalm på ettermiddag/kveldingen. Sjeldent på morningen og utover dagen.
Noen som har opplevd det samme?
Er dette normalt?

Er jo selvfølgelig glad jeg slipper å være kvalm på dagen, men så går dette også utover middagen, da jeg blir kvalm av tanken på noe middag som helst :wacky:


Sniker:angelic:
Helt normalt å ikke vere kvalm på morgenenxsmile5
Jeg personlig var kvalm 24/7, så jeg har ikke opplevd det sånn, men svigersøsteren min var kun kvalm på kveldene. Så er helt normalt.

Spis det som frister, uavhengig av om det er middag eller ei. Det går over etterhvert, føles ikke sånn ut, men jeg lover at det gjør det! xsmile9
 
Hei,

Jeg er 6+4 idag, og opplever at jeg bare er kvalm på ettermiddag/kveldingen. Sjeldent på morningen og utover dagen.
Noen som har opplevd det samme?
Er dette normalt?

Er jo selvfølgelig glad jeg slipper å være kvalm på dagen, men så går dette også utover middagen, da jeg blir kvalm av tanken på noe middag som helst :wacky:
Sniker. Hadde det slik hele 1 trimester og starten av 2. Kl 16 gikk rullegardinen ned for meg og jeg var helt gåen frem til neste morgen. Var i grei form på dagtid, så klarte å jobbe 100 prosent hele den perioden.
 
Hei,

Jeg er 6+4 idag, og opplever at jeg bare er kvalm på ettermiddag/kveldingen. Sjeldent på morningen og utover dagen.
Noen som har opplevd det samme?
Er dette normalt?

Er jo selvfølgelig glad jeg slipper å være kvalm på dagen, men så går dette også utover middagen, da jeg blir kvalm av tanken på noe middag som helst :wacky:
Har det helt likt. Kvalmen starter etter middag hver dag - som bestilt :sour: Både ei venninne og svigermor sa at de hadde opplevd det helt likt i sine svangerskap.
 
Jeg er kvalm på ettermiddagen og. Så går det over etter middag og kommer kanskje tilbake når jeg skal legge meg. Veldig slitsomt.. men glad jeg ikke er syk hele dagen :sorry:
 
Er også bare kvalm på ettermiddagen/kvelden. :meh:Tror det har mye med at jeg er mer sliten da
 
Åååh, jeg også! Etter middag, veldig kvalm av mat, lukten. Og utover kvelden kan jeg brekke meg av å bare drikke vann.
:wacky::hungover:
 
Herligheten så mange som også har opplevd det samme som meg! :happy: Godt å høre at det hvertfall er normalt.
Man hører jo om «morgenkvalmen» og de andre som sier er kvalme hele dagen. Aldri hørt om ettermiddags/kveldskvalmen :laughing002
 
Back
Topp