Kvalm om natten!

Fru Fjoms

Flørter med forumet
Noen andre som har det sånn? Våkner hver natt av kvalme, men har det ganske fint på dagtid! Merkelig!

Kvalm hele døgnet. Vokner masse av det på natten også. Ligger i fosterstilling med bøtta ved siden av

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kvalm hele døgnet. Vokner masse av det på natten også. Ligger i fosterstilling med bøtta ved siden av

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Uff da! Så ille har jeg det heldigvis ikke, foreløpig i alle fall..håper det blir bedre for deg snart! Så lenge jeg er i såpass bra form ellers skal jeg slutte å klage, hehe:)

Uff, det hørtes ikke godt ut. Jeg er ikke kvalm om natten, det er mest de ømme puppene som plager meg om natten.

Hos meg har det vært mest på kveldstid. Men den siste natten også kvalm på natta, kjipt og vanskelig å sove... men samtidig glad for alle symptomer som finns!! Godt å kjenne at det er noe ;-)

Hos meg har det vært mest på kveldstid. Men den siste natten også kvalm på natta, kjipt og vanskelig å sove... men samtidig glad for alle symptomer som finns!! Godt å kjenne at det er noe ;-)
Enig! Endelig symptomer:)

Joda. Hver eneste natt klokka 03:30 må jeg tisse og da medfølger kvalme! Wohoo! :)

Back
Topp